عباسعلی ربیعی

عباسعلی ربیعی گفت: اعداد و ارقام مطرح شده در برخی رسانه‌ها در خصوص بازیکنان کرونایی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تنها گمانه‌زنی است.

به گزارش ایراسین، اردوی زمستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به دلیل ابتلا یکی دو بازیکن به کرونا لغو گردید، عباسعلی ربیعی پزشک این تیم در این خصوص گفت: قرار بود اردویی در بندرعباس داشته باشیم، اما با توجه به شرایط کشور سفر کردن ریسک بالایی را به خاطر حضور در فرودگاه، پرواز، هتل و... دارد، عاقلانه این بود که تیم در کمپ خودمان تمرین کند.

وی ادامه داد: در این شرایط که شیوع امیکرون در کشور شدت گرفته، در هر مجموعه ای ممکن است یکی دو نفر مبتلا داشته باشیم. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. افرادی که احتمالا تست‌شان مثبت شود، به قرنطینه می‌روند و پس از پشت سر گذاشتن دوره بیماری و درمانی به مجموعه اضافه می‌شوند.

عباسعلی ربیعی با بیان اینکه تنها یکی دو نفر از بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان به کرونا از نوع امیکرون مبتلا بودند، گفت: تعداد افراد مبتلا به آن صورت نیست که بگوئیم اتفاقی مانند تیم استقلال افتاده است، یکی دو نفر مبتلا بودند که قرنطینه شدند. اعداد و ارقام مطرح شده در برخی رسانه‌ها در خصوص بازیکنان کرونایی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تنها گمانه‌زنی است.

پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: اگر کسی بیمار و دارای علائم باشد تست می‌گیریم، در صورت مثبت بودن نتیجه، او را از جمع اعضای تیم کنار می‌گذاریم و باید قرنطینه شود.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت یاسین سلمانی بیان داشت: یاسین سلمانی یکی از بازیکنان خوب ما محسوب می‌شود که فعلا در حال پشت‌سرگذاشتن تمرینات انفرادی است و ان‌شاالله یکی دو روز دیگر به تمرینات تیم اضافه و پا به توپ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =