تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار کاملا تشریفاتی میزبان تیم امارات است.

به گزارش ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران که روز شنبه گذشته با شکست عراق صعودی زودهنگام به جام جهانی قطر را تجربه کرده، اکنون بدون دغدغه خود را برای ۳ بازی باقی‌مانده در مقدماتی آماده می‌کند، بازی‌های ایران مقابل تیم‌های امارات، کره‌جنوبی و سوریه کاملا تشریفاتی محسوب می‌شوند، هرچند نباید این بازی‌های تشریفاتی را ساده انگاشت و باید مثل ۷ دیدار قبلی با تمام قدرت در ادامه رقابت‌ها حاضر شد زیرا ممکن است نتایج دور مقدماتی در سیدبندی دور نهایی و گروه‌بندی جام جهانی تاثیرگذار باشد.

راهبرد اسکوچیچ برای ادامه مسابقات چیست؟

از سویی دیگر این سه بازی می‌تواند برای هماهنگی بهتر و بیشتر ملی پوشان مهم محسوب شود. با این حال باید دید اسکوچیچ سرمربی تیم ملی چه راهبردی را برای ادامه مسابقات در نظر می‌گیرد و می‌خواهد به بازیکنان جوان که کمتر بازی به آنها رسیده میدان بدهد یا تلاش می‌کند رکورد بی‌نظیر شکست ناپذیری و بردهای متوالی‌ با تیم ملی را بهبود ببخشد.

تیم ملی ایران فردا در چارچوب هفته هشتم مرحله سوم انتخابی جام جهانی در گروه A آسیا فردا سه شنبه دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی از امارات پذیرایی می‌کند.

نتیجه بازی فردا برای ما اهمیت ندارد اما برای امارات نقش حیاتی دارد. امارات ۹ امتیازی در رده سوم جدول است و تلاش می‌کند که همچنان به صعود امیدوار باشد. اماراتی‌ها در صورتی‌که هر سه بازی خود را ببرند و کره جنوبی هر سه بازی را بازنده شود در آن‌صورت اماراتی‌ها به عنوان تیم دوم به جام جهانی صعود می‌کند احتمالی که بسیار بعید است. با این حال اماراتی‌ها برای رسیدن به پلی‌آف و سوم شدن در این گروه شانس زیادی دارند و بازی با تیم ملی برای آنها حکم مرگ و زندگی دارد چراکه اگر مقابل تیم ملی بازنده شوند تیم‌های لبنان و عراق هم شانس بیشتری برای صعود به پلی‌آف خواهند داشت.

VAR به داد شاگردان اسکوچیچ رسید

در بازی دور رفت ایران با یک گل مقابل امارت به برتری رسید روزی که VAR به داد شاگردان اسکوچیچ رسید، در آن بازی داور استرالیایی شجاع خلیل ‌زاده را با یک کارت قرمز اخراج کرد اما با مرور صحنه‌ها از سوی VAR داور مسابقه کارت قرمز شجاع خلیل ‌زاده را پس گرفت تا تیم ملی با یازده بازیکن به بازی خود ادامه بدهد و در نهایت مهدی طارمی با گل سه امتیازی ما را به پیروزی برساند.

تیم ملی برای ادامه قدرتمندانه مسیرش به سوی قطر می‌خواهد به صدرنشینی و شکست ناپذیری خود ادامه بدهد. سردار آزمون، شجاع خلیل زاده، احمد نورالهی و علیرضا بیرانوند غایبان تیم ملی هستند.

برنامه مسابقات گروه A:

روز سه شنبه ۱۲ بهمن‌ماه:

لبنان – عراق ۱۵:۳۰

سوریه – کره جنوبی ۱۷:۳۰

ایران – امارات ساعت ۱۸

دیدار کاملا تشریفاتی برای یوزهای ایرانی/ امارات برای صعود می‌جنگد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =