• ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
  • کد خبر: 21834
  • readingTime: ۲ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یقین دارم اگر با تمام وجود در زمین حضور پیدا کنیم می‌توانیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی عراق در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت های خود را ینگونه آغاز کرد:‌ بازی با عراق برای ما اهمیت زیادی دارد چراکه می‌تواند حکم صعود ما را به جام جهانی امضا کند، بازی‌های عراق را در جام عرب کاپ دیده‌ام و می‌دانم تیمی جوان و پرانرژی است.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران مشکل کرونا دارد، افزود: شرایط ایده‌آل نیست، چهار بازیکن را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداریم. همچنین مهدی طارمی که تاکنون به ایران نیامده است. به همین دلیل دیدار سختی را پیش‌بینی می‌کنم. اما با همه این مسائل بازیکنان ما آماده هستند و باور دارم اگر با تمام وجود در زمین حضور پیدا کنیم می‌توانیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

دراگان اسکوچیچ در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی در بازی‌های بعدی برنامه‌ای برای استفاده از نفرات جوان دارد، گفت: دغدغه اصلی من بازی فردا است، پس از پشت‌ سر گذاشتن این مسابقه در خصوص سایر دیدارهایی که پیش‌رو داریم فکر می‌کنیم و کار خود را پیش خواهیم برد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد تغییرات احتمالی تیم ملی در بازی با عراق بیان کرد: به طور حتم تغییراتی در تیم خواهیم داشت، هر بازیکنی که بازی می‌کند ویژگی‌ها و کیفیت منحصربه‌فرد خودش را دارد. شاید تیم ملی در دیدار فردا با ترکیب قبلی ظاهر نشود اما اطمینان دارم هر بازیکنی به زمین برود با تمام وجود کار خواهد کرد تا با دست پر از زمین خارج شویم.

وی پیرامون حواشی به وجود آمده برای محمدحسین کنعانی‌زادگان و دعوت مجدد وی به تیم ملی گفت: حضور بازیکنان با اخلاق در تیم ملی برای من از اهمیت بالایی برخوردار است و مسائل اخلاقی برای من اولویت دارد. با این رفتارهایی که اتفاق افتاد موافق نیستم و شاید رفتار دور از شأنی از سمت این بازیکن باشد اما در حال حاضر مدرک موثقی در مورد این حرکت به دست ما نرسیده است. کمیته اخلاق در حال پیگیری است، در نهایت آنها در مورد چنین موضوعی تصمیم خواهند گرفت.

احسان حاج صفی و سردار آزمون به دلیل مثبت شدن تست کرونا از بازی با عراق محروم هستند، دراگان اسکوچیچ در پاسخ به این سئوال که آیا آن‌ها را برای بازی با امارات در اختیار خواهیم داشت عنوان کرد: قبل از هر چیز از اقدام باشگاه زنیت روسیه در خصوص مخالفت با حضور سردار آزمون در تیم ملی ایران گله‌مند هستم چراکه بازی ما در فیفا دی برگزار می‌شود و باید بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار دهند، در مورد حضور آزمون و حاج صفی که اکنون تست‌شان منفی شده در بازی امارات باید به قانون AFC مراجعه کنیم که ببینم آیا اجازه‌ای برای استفاده از آنها برای بازی با امارات داریم یا نه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =