اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت پخش نقش موثری در تحولات بنیادی تجارت و کسب و کار استان اصفهان دارد و از این جایگاه می توان برای بهبود شاخص های کسب و کار استفاده کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی در نشست انجمن صنعت پخش استان اصفهان در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: صنعت پخش در انقلاب صنعتی چهارم  همواره جایگاه ویژه ی دارد.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب شاخص های کسب و کار در استان اصفهان گفت:افزایش دو درصدی  نرخ بیکاری استان اصفهان نسبت به میانگین کشوری و پایین بودن شاخص کسب و کار استان در بین سایر استان ها نیاز به بازنگری مسوولین و همراهی بخش خصوصی برای بهبود محیط کسب و کار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ارایه طرح های پیشنهادی  فعالان صنعت پخش استان به اتاق بازرگانی با هدف بهبود فضای کسب و کار شد و گفت: شبکه توزیع کالا می تواند نقش موثری در حمایت از تولید کالا و اشتغال زایی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور هیات بلند پایه اقتصادی  روسیه  در اصفهان گفت: این هیات با حضور ۱۲ وزیر روسیه به اصفهان سفر می کنند و فرصت بدیلی برای تجارت با این کشور است.

گلشیرازی تاکید کرد: بازار روسیه در شرایط تحریم های اقتصادی یکی از بازارهای باقی مانده ایران برای تجارت است و باید از این فرصت نهایت بهره برداری صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =