برف در جاده

رئیس پلیس راه اصفهان گفت:محور شهرضا به سمیرم و سمیرم به یاسوج و همچنین محور میمه به دلیجان و آزادراه نطنز با بارش برف همراه است و از رانندگان درخواست می‌شود در شرایط بارشی مانند شرایط عادی رانندگی نکنند. 

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: محور تیران به داران، داران به الیگودرز، خوانسار به داران، خوانسار به بوئین میاندشت دچار بوران و کولاک شدید برف و محدودیت دید است و توصیه می‌شود از تردد غیرضروری در این محورها اجتناب شود.

وی افزود: محور شهرضا به سمیرم و سمیرم به یاسوج و همچنین محور میمه به دلیجان و آزادراه نطنز با بارش برف همراه است و از رانندگان درخواست می‌شود در شرایط بارشی مانند شرایط عادی رانندگی نکنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به مهمترین حوادث ترافیکی در جاده‌های استان اصفهان در شب گذشته، اذعان داشت: در دو محور میمه - دلیجان و نایین- اردستان گردنه ظفرقند دو تانکر واژگون شدند که هر دو راننده جان خود را از دست دادند و امروز هم تصادفات خسارتی داشتیم.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راه شب گذشته به ۶۲ خودرو امدادرسانی کردند، ادامه داد: عمده این خدمات در شهرستان‌های داران و گلپایگان ارائه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =