دیدار با فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و پیروزی در جبهه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایراسین، بمناسبت آغاز سال جدید و در آستانه میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، مدیران، بسیجیان، فرماندهان و اعضای محترم شورای بسیج حوزه شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه با فرمانده و جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان دیدار نمودند. در این دیدار سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: جا دارد از اقدام های چشمگیر و مؤثر فولاد مبارکه بعنوان مولود انقلاب اسلامی در عرصه تولید و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تشکر ویژه داشت، در این برهه حساس که دشمنان اقتصاد ما را نشانه گرفته اند، فولاد مبارکه نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و پیروزی ما در جبهه اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان  افزود: شاهد بارز شکست آمریکا در این جنگ اقتصادی قراردادن نام سپاه در لیست تروریست هاست که با حمایت بی وقفه مردم انقلابی کشور وظیفه سپاه سنگین تر شد. امیدواریم سپاه بتواند با ظرفیت های موجود در دفاع از امنیت مردم و انقلاب خدمتگذار باشد.

بنا براین گزارش، ایاز اسماعیلی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولادمبارکه نیز با اشاره به توطئه های پی در پی دشمنان گفت: صنعت با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم میکند و در این بین فولادمبارکه نیز علاوه بر مشکلات داخلی مانند کم آبی، با مشکلات بین المللی مانند قرار گرفتن در لیست تحریم ها توسط آمریکا مواجه شده است اما تلاشگران صنعت فولاد با تلاش خستگی ناپذیر، جهادی و روحیه بسیجی به لطف الهی توانسته اند شعار سال مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشانند و ثابت نمایند که دشمن هرکجا ما را تحریم کرده، به جای عقب نشینی سه گام به پیش برده ایم.

در ادامه سرهنگ اکبری، فرمانده حوزه بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه، به تشریح ساختار، اقدامات و عملکرد بسیج در این شرکت پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =