شجاعی

شرکت فولاد مبارکه سازمانی سرآمد است که به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد صنعتی و فولادی کشور هم‌اکنون مواد اولیه بیش از سه هزار کارخانه و کارگاه تولیدی را فراهم نموده و شاهد رشد ویژه‌ای زنجیره ارزش در این مجموعه هستیم.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت ورق خودرو به مناسبت بیست و سوم دی ماه، بیست و نهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، یادداشتی در اختیار پایگاه خبری تحلیلی ایراسین قرار داد. متن کامل یادداشت حمید شجاعی را در ادامه می خوانید:

زمانی که اولین امضای قرارداد ایجاد فولاد مبارکه اصفهان بر روی کاغذ نقش بست، هیچکس فکرش را نمی‌کرد این غول قدرتمند فولادی بتواند فشار تحریم و مشکلات اقتصادی و تورم را از سر بگذراند و به صنعتی پایدار و بومی برای کشور عزیزمان ایران تبدیل شود. فولاد مبارکه در حالی ۲۹ سالگی خود را پشت سر گذاشته که این توفیقات گواه این ادعاست.

شرکت فولاد مبارکه سازمانی سرآمد است که به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد صنعتی و فولادی کشور هم‌اکنون مواد اولیه بیش از ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه تولیدی را فراهم نموده و قطع به‌یقین زنجیرۀ ارزش گروه فولاد مبارکه در سطحی مطلوب قرار دارد تا آنجا که در بحث اشتغال، ارزش بازار، زنجیرۀ تأمین و ارزش شاهد رشد ویژه‌ای در این مجموعه هستیم.

شرکت فولاد مبارکه دارای مجموعه ای کامل در تولید فولاد از سنگ تا رنگ بوده و توانسته نهالِ صنعت کشور در دوران سخت پس از انقلاب و جنگ تحمیلی را به بار بنشاند و اینک به نماد خودباوریِ صنعت کشور و سودآوری و پشتیبانی از اقتصاد ملی در گام دوم انقلاب اسلامی مبدل گردد.

مایۀ افتخار صنعت و اقتصاد کشور است که با همۀ محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، هلدینگ معظم فولاد مبارکه با تولید محصولات ویژه و ثبت رکوردهای متعدد کمی و کیفی، هم‌زمان با برداشتن گام‌های ارزشمند در راه اجرای طرح های توسعه ی خویش توانسته به لطف خداوند متعال علی‌رغم تمام موانع ، نقش بی بدیلی در اقتصاد پایدار کشور ایفا نماید.

اکنون بستر و شرایط برای بهره گیری از تجربیات و رهنمود های شرکت معظم فولاد مبارکه به عنوان یک مجموعه ی پیشران در عرصه صنعت فولاد کشور مهیا گردیده و این مجموعه همواره بدنبال ارتقاء ارزش افزوده در شرکت های تابعه خویش نیز بوده است.

تحول، بالندگی و نیز نقش برجسته مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جهت استقلال صنعت خودروسازی کشور که امروز مفتخر است در آستانه تولید ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه گام بلندی در جهت خودکفایی کشور از واردات این نوع ورق در پرتو حمایت‌ها و پشتیبانی‌های شرکت فولاد مبارکه و خاصه اندیشه‌های متعالی و متعهدانه مدیریت ارشد فولاد مبارکه بردارد. امید است با تلاش صادقانه و مجدانه همکاران و کارکنان این هلدینگ، بتوانیم صنعت این مرزوبوم را تا شکوفایی کامل همراهی نماییم.

لذا ضمن تبریک ۲۳ دی ماه سالروز تاسیس شرکت معظم فولاد مبارکه، از خداوند متعال به جهت برخورداری از این موهبت شاکریم و تداوم موفقیت‌ها و دستیابی به اهداف عالیه این مجموعه و نیز اعتلای ایران اسلامی را از درگاه پروردگار منان خواستاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =