علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان

مدیرعامل فولاد سنگان ضمن تبریک سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه گفت: سرمایه گذاری فولاد مبارکه در منطقه سنگان با تاسیس شرکت فولاد سنگان، گام مهمی در توسعه پایدار، اشتغالزایی و ارتقای کیفی سطح زندگی شهروندان این منطقه داشته است.

علی امرائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین به مناسبت ۲۳ دی، سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، اظهار کرد: امروزه فولاد صنعتی حیاتی در اقتصاد جهان به شمار می رود. از صنایع بزرگ هوا و فضا، هواپیما سازی، خودرو، نظامی گرفته تا صنایع کوچک‌تر همه به فولاد و سایر محصولات وابسته فولادی به عنوان پایه اصلی نیازمند هستند بنابراین نقش این صنعت به عنوان مادر و پایه دیگر صنایع اهمیت تولید آن را می‌رساند.

وی افزود: ایران یکی از ده قدرت برتر تولید فولاد جهان و شرکت بزرگ فولاد مبارکه بزرگترین فولادساز خاورمیانه است که اهمیت بی بدیلی در رشد و ارتقای صنعتی و اقتصاد کشور دارد. آنچه فولاد مبارکه را به عنوان یک قطب صنعتی ممتاز در کشور معرفی می‌کند. علاوه بر نیروی انسانی توانمند و نظام سازمانی قوی و منسجم، فولاد مبارکه زنجیره کاملی از تولید با شعار «از سنگ تا رنگ» دارد. فولاد سنگان شرکتی مهم و تأثیرگذار در تأمین مواد اولیه شرکت فولاد مبارکه به حساب می‌آید و از این منظر رشد و ارتقای توان تولید این شرکت، عامل اصلی افزایش تولید در فولاد مبارکه است.

مدیرعامل فولاد سنگان اظهار کرد: فولاد سنگان در ابتدای زنجیره تولید فولاد بزرگترین فولادساز خاورمیانه قرار دارد و هرگونه ارتقای کیفی و کمی محصولات این شرکت تأثیر مستقیمی بر تولید و سوددهی فولاد مبارکه و بازارهای رقابتی فولاد دارد. از طرفی دیگر فولاد مبارکه به عنوان شرکت مادر، همواره در یک رابطه تولید و بازتولید، بهره وری، تولید، بهبود فرآیندها، ارتقای مکانیزم های صنعتی با زیر مجموعه های خود قرار دارد بنابراین سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در منطقه سنگان با تاسیس شرکت فولاد سنگان، گام مهمی در توسعه پایدار، اشتغالزایی و ارتقای کیفی سطح زندگی شهروندان این منطقه داشته است.

امرائی افزود: امروزه فولاد مبارکه حامی و فولاد سنگان به عنوان نماینده این شرکت، بزرگترین و مهمترین شرکت‌ها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستند. در سال‌های اخیر به همت فولاد سنگان و حمایت فولاد مبارکه در بخش‌های مختلف زیرساختی، تولیدی، اشتغال‌زایی، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش، فرهنگی و اجتماعی و ... سرمایه گذاری‌های کلانی صورت گرفته که بخش قابل توجهی از آنها به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های گروه فولاد مبارکه از رابطه دوسویه منسجم و منعطف سازمانی با شرکت فولاد مبارکه برخوردار هستند که باعث می‌شود قدرت تصمیم‌گیری بالایی داشته باشند. این مهم باعث شده تا فرآیند تصمیم تا تولید یا اجرا به میزان قابل توجهی کاهش یابد که این مهم شاخصه تأثیرگذاری بر تولید و البته ارتقای بهره وری است.

مدیرعامل فولاد سنگان ضمن تبریک به مناسبت سالگرد افتتاح شرکت فولاد مبارکه، در پایان گفت: مجموعه فولاد سنگان به عنوان عضو هلدینگ مبارکه با تلاش و هم افزایی تمامی کارکنانش باعث ارتقا و اعتلای نام این شرکت در منطقه شده به گونه‌ای که فولاد مبارکه به نامی ماندگار و خوشنام تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =