زوج و فرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: فردا، طرح زوج و فرد در دو نوبت صبح وعصر در کلان شهر اصفهان اجراء می‌شود.

سرهنگ‌ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اجرای مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا اظهار کرد: طرح زوج و فرد، فردا نوزدهم دی ماه به‌مدت یک روز در دو نوبت صبح و عصر صرفا در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان اجرا می شود.

وی افزود: امروز بعدازظهر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل شد و با توجه به اینکه مدارس در نوبت صبح تعطیل شده است اعمال این محدودیت از درب منازل نیست و فقط در هسته مرکزی شهر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد از ساعت 8 تا یک و 16 تا 22 اعمال می‌شود، گفت: اگر این ناپایداری جوی تداوم داشته باشد احتمال دارد با برگزاری جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا روز دوشنبه اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه برخورد با خودروهای دودزا به صورت گشت نامحسوس هم پایش می‌شود، بیان کرد: تفاوتی برای برخورد با خودروهای دودزا نیست و هرگونه وسایل نقلیه اعم از شخصی یا دولتی که دودزا باشند تخلف محسوب می‌شود.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: پیامک جریمه به صورت لحظه‌ای برای متخلفان ارسال نمی‌شود و بعد از چند روز شهروندانی که نسبت به اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کوتاهی کنند، ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =