نشست هم‌اندیشی مدیران فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار-2

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: این شرکت برای تولید و پشتیبانی از صنایع پایین‌دست کشور رویکرد تجاری نداشته و درصدد تأمین پایدار مواد اولیه مورد نیاز این صنایع ازجمله خودروسازی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد تاجمیرریاحی امروز(۱۳ دی‌ماه) در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار با گروه مشتریان فولاد مبارکه در عرصه قطعه‌سازی خودرو با تأکید بر ضرورت ثبات قیمت محصولات مورد نیاز قطعه‌سازی خودرو اظهار کرد: ثبات قیمت برای تولید فولاد مبارکه اهمیت به‌سزایی دارد چراکه در غیر این صورت چالش ایجاد خواهد شد و برای مشتریان این شرکت نیز ثبات قیمت بسیار مهم است.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که مشتریان فولاد مبارکه خواستار ثبات نرخ ورق‌های فولادی هستند و این امر خواسته هر دو طرف است، افزود: فولاد مبارکه نمی‌تواند تعامل با مشتریان خود نداشته باشد چراکه ارتباط با مشتریان ضامن تداوم پوشش خواسته‌های آنان است.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است که واحدهای تولیدی کشور مطالبه خود را از مجلس شورای اسلامی و وزارت صمت مبنی بر شفافیت عرضه کالا در بورس را اعلام کنند چراکه بورس در تمام دنیا محلی برای کشف قیمت محسوب می‌شود.

تاجمیرریاحی با اشاره به دغدغه شرکت فولاد مبارکه نسبت به صنایع پایین‌دستی اذعان داشت: فولاد مبارکه برای تولید و پشتیبانی از صنایع پایین‌دست کشور رویکرد تجاری نداشته و درصدد تأمین پایدار مواد اولیه مورد نیاز این صنایع ازجمله خودروسازی است.

وی با اشاره به تغییر شرایط کنونی و آینده‌نگری فولاد مبارکه برای ارتقای تعاملات با مشتریان خود، تصریح کرد: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی قوی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از آن‌ها خواست تا شفافیت عرضه کالا را از سامانه تجارت مطالبه و کشف نرخ را در بورس کالا دنبال کنند.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه خواستار روشن‌سازی ذهنیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تصمیم در این زمینه توسط تولیدکنندگان شد و گفت: بسیاری از تولیدکنندگان کشور به دلیل نداشتن کد بهین‌یاب، امکان خرید محصول فولاد مبارکه را ندارند و از سوی دیگر تأکید بر این است که کل عرضه فولاد مبارکه در یک روز اتفاق بیفتد و افزایش قیمت هم نداشته باشد، درحالی که قیمت دستوری است و از سوی دیگر در بازار جهانی قیمت ورق‌های فولادی سرد و گرم اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری دارند.

تاجمیرریاحی ابراز کرد: امیدوارم برپایی نشست‌های هم‌اندیشی فولاد مبارکه با تولیدکنندگان، امکان همکاری میان طرفین را فراهم ساخته و پاسخ مناسب به نیاز بازار نیز داده شود.

شایان ذکر است، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه سال جاری به ترتیب با مشتریان صنایع بسته‌بندی و قطعه‌سازان صنایع خودروسازی در تهران برگزار ‌شد.

در دومین روز این همایش بیش از ۷۰ نفر از مدیران و نمایندگان شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان کشور شرکت کردند که شرکت فولاد مبارکه با اهدای لوح یادبودی از آنان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =