احمد سعیدبخش

مدیرعامل شرکت آتیه فولاد نقش جهان در برنامه تلویزیونی فرآیند گفت: شرکت فولاد مبارکه از همان بدو تاسیس به مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان رسالتی مهم نگریسته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، فعالیت‌های مختلفی را به ثمر رسانده است از جمله می‌توان به توسعه فضای ورزشی، این شرکت اقدام به توسعه و تکمیل ورزشگاه نقش جهان کرده است. تامین و توزیع لوازم کمک آموزشی و تبلت در بین دانش آموزان نیازمند استان اصفهان از دیگر اقدامات شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بوده است. اقدامات دیگر این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی را می‌توان در صرفه‌جویی، مدیریت مصرف آب و مشارکت در پروژه‌های انتقال آب، تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانگر و اقدامات خیرخواهانه نسبت به اقشار نیازمند جست‌وجو کرد.

احمد سعیدبخش، مدیرعامل شرکت آتیه فولاد نقش جهان و معاون سابق طرح توسعه مجتمع فولاد مبارکه در برنامه تلویزیونی فرآیند که با موضوع مسئولیت اجتماعی صنایع روی آنتن تلویزیون رفت، اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه از همان بدو تاسیس نگرشی مطلق بر تولید نداشته است بلکه به مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان رسالتی مهم نگریسته است.

وی با تاکید بر ایفای مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه، تصریح کرد: یکی از اقدامات این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی، توسعه و تکمیل ورزشگاه نقش جهان پس از ۲۲ سال رکود بود و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان این ورزشگاه را بازسازی کرد و در حالت استاندارد در اختیار باشگاه سپاهان قرار داد.

سعیدبخش به پروژه‌های آب در شرکت فولاد مبارکه هم اشاره‌ای کرد و افزود: شرکت فولاد مبارکه با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در احداث تونل سوم کوهرنگ سرمایه‌گذاری کرد و بیشترین مشارکت در انتقال آب دریای عمان به اصفهان را داشته است تا برداشت آب خام از حوضه آبریز زاینده رود به صفر برسد.

وی از اقدامات دیگر شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی هم خبر داد و گفت: بزرگترین سایت تصفیه پساب در کشور با ظرفیت ۷۲هزار مترمکعب در روز توسط شرکت فولاد مبارکه دایر شد تا علاوه بر جمع‌آوری و انتقال پساب شهری جهت تامین بخشی از نیاز آبی شرکت به ارتقاء سطح بهداشت و حفظ محیط‌زیست بیانجامد.

معاون طرح و توسعه سابق شرکت فولاد مبارکه با اشاره به شرکت فولاد مبارکه در تامین ورق‌های فولادی سامانه دوم آبرسانی گفت: از دیگر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت فولادمبارکه می‌توان به احداث مدارس، تجهیز بیمارستان‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و مراکز مذهبی و فرهنگی اشاره کرد و همچنین به مناطق سیل‌زده هم یاری رساندیم.

وی اضافه کرد: با شیوع کرونا علاوه بر تجهیز بیمارستان‌ها و فراهم‌آوری مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک، اقدام به تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانی در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور کردیم.

سعیدبخش با اشاره به ساخت مدرسه در سنگان شهرستان خواف گفت: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، علاوه بر شرکت فولاد مبارکه، سایر شرکت‌های گروه فولاد مبارکه هم در این خصوص اقدام می‌کنند چرا که مسئولیت اجتماعی رسالت و الزام گروه فولاد مبارکه محسوب می‎‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =