بسته معیشتی فولاد مبارکه

جانشین دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: پیش از شیوع کرونا اقداماتی نظیر تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی انجام می‌شد که با بروز این بیماری مسئولیت اجتماعی تعریف جدیدی به خود گرفت و در جامعه گسترش یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین؛ در برنامه تلویزیونی «فرایند» که از شبکه استانی اصفهان پخش شد، بهنام ابراهیمی، جانشین دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی استان اصفهان نمی‌تواند نسبت به آلودگی هوا، بروز بلایای طبیعی، محرومیت اقشار مختلف جامعه بی‌اعتنا باشد.

وی با اشاره به ایفای مسئولیت اجتماعی توسط اتاق بازرگانی استان اصفهان، بیان کرد: با برگزاری پویش‌هایی اعم از مقابله با آلودگی هوا، کمک به سیل جنوب شرق کشور به ایفای مسئولیت اجتماعی پرداختیم.

ابراهیمی به کمک‌های مناسبتی توسط اتاق بازرگانی اصفهان هم اشاره‌ای کرد و افزود: پیش از شیوع کرونا اقداماتی نظیر تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی انجام می‌شد که با بروز این بیماری مسئولیت اجتماعی تعریف جدیدی به خود گرفت و در جامعه گسترش یافت.

وی با اشاره به برپایی 8 کارگروه در اتاق بازرگانی، گفت: مستندات و بسته‌های آموزشی کارگروه‌ها در اختیار جامعه و فعالان اقتصادی قرار گرفت و همچنین تهیه بانک اطلاعاتی برای شناسایی نیازمندان واقعی جامعه تهیه شد و با نام سامانه مهر کریمانه شهرت یافت.

جانشین دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان گریزی به طرح کمک‌های مومنانه زد و گفت: تامین بسته‌های معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه از اتاق بازرگانی اصفهان کلید خورد و در سراسر کشور تسری یافت.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی اصفهان در ایام شیوع کرونا حامی مراکز بهداشت و درمان استان اصفهان بود و از سوی دیگر با تهیه وسائل کمک‌آموزشی و هزاران تبلت به نیاز آموزشی کودکان محروم کمک کرد.

ابراهیمی با اشاره به تجهیز مراکز واکسیناسیون و بیمارستان‌ها توسط اتاق بازرگانی اصفهان در جریان همه گیری بیماری کرونا گفت: همواره در راستای مسئولیت اجتماعی تلاش کرده‌ایم و در اقدام اخیر بالغ بر 25 هزار واکسن کرونا را در اختیار مراکز تجمیعی واکسیناسیون قرار دادیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =