پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به عدم اجرای طرح منع تردد شبانه در استان اصفهان گفت: در ۸ ماهه ابتدای سال ۲۴ مورد موتورسیکلت‌سوار زیر ۱۸ سال در استان اصفهان در اثر تصادف جان باختند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: متاسفانه در هشت ماه گذشته ۲۴ راکب موتورسیکلت‌سوار در اثر تصادف جان باختند که نیاز است خانواده‌ها در این زمینه هشیار باشند.

وی افزود: رفتارهای نمایشی و هیجانی ذات دوران نوجوانی است و خانواده‎ها ونهادهای فرهنگی باید در زمینه آگاهی‌رسانی در عدم استفاده از موتور برای نوجوانان بیش از گذشته تلاش کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معضلات ترافیکی استان اصفهان در مرکز شهر اصفهان است، گفت: طرح زوج و فرد از ساعت ۱۶تا ۲۱ در هسته مرکزی شهر اصفهان فعال است و امیدواریم با فرهنگ‌سازی شهروندان از تردد غیرضروری با وسیله نقلیه شخصی اجتناب کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر طرح منع تردد شبانه در اصفهان اجراء نمی‌شود و اگر تصمیمی برای از سرگیری این طرح از طریق ستاد استانی مقابله با کرونا اتخاذ شود، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =