الودگی هوای اصفهان در روزهای قرمز کرونایی

عکس:مجتبی جهان بخش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به تعطیلی مدارس اصفهان در روز سه‌شنبه، گفت: فردا طرح زوج و فرد از درب منازل در اصفهان اجراء می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در روز سه‌شنبه، هفتم دی ماه طرح زوج وفرد از درب منازل از ساعت ۶ تا ۲۲ در کلانشهر اصفهان اجراء می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی بارشها را از روز چهارشنبه داشتیم اما اگر روند پایداری جوی و تشدید آلایندگی‌ها تداوم داشته باشد این طرح ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح زوج وفرد در پایین آمدن شاخص آلایندگی‌ها موثر است و به عنوان مسکن عمل می‌کند.

وی با اشاره به افزایش تصادف‌های منجر به فوتی در کلانشهر اصفهان در یک ماه اخیر گفت: خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در تمامی معابر کلان شهر اصفهان و شهرستان های همجوار توسط مامورین و دوربین ها در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون و فک پلاک می‌شوند. هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلان شهر اصفهان ممنوع است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =