منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مهمترین اصل در زمان وقوع زلزله، آموزش است، گفت: از سال گذشته تا کنون ۴ میلیارد تومان برای احداث و تعمیر منازل خانوارهای تحت حمایت حادثه دیده در زلزله پادنا پرداخت شده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به سالروز ملی ایمنی در برابر زلزله، به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش آسیب های بلایای طبیعی پرداخت و گفت: آمادگی یکی از راهکارهای کاهنده آسیب در برابر بلایای طبیعی است و با این هدف، برای آموزش مددجویان، دوره های مختلفی با همکاری هلال احمر و آتش نشانی برگزار شده است.

وی افزود: اصفهان معین استان تهران در وقوع زلزله است و در زمینه پیشگیری اقدامات مهمی در سطوح مختلف از مدارس تا ادارات انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به آخرین زلزله در اصفهان پرداخت و توضیح داد: با هدف جلوگیری از خسارات مالی و تلفات جانی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی و همچنین کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از زلزله در این منطقه، از بهمن ماه سال گذشته تاکنون برای احداث یا تعمیر ۲۲۰ دستگاه از منازل مسکونی مددجویان، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات حوادث غیر مترقبه و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق اعتبارات عمرانی این نهاد هزینه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =