رحمان محمدی‌راد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: شکست مقابل آذرباتری غیرمنتظره و غیرقابل‌باور بود و ما برای تحقق پیروزی مثل بازی‌های قبل نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست مقابل آذرباتری ارومیه اظهار داشت: خیلی تلاش کردیم بدون شکست پیش رویم، اما زیبایی‌های ورزش به همین چیزهاست، برای ما این شکست هم غیرمنتظره و غیرقابل‌باور بود.

وی ادامه داد: تیم آذرباتری با جنگندگی پیروز شد، وقتی جزئیات را مرور می‌کنیم، می‌بینیم ما سرتر هستیم اما برای تحقق پیروزی مثل بازی‌های قبل نبودیم. شاید هم من بازیکنان را خوب آماده نکرده بودم، در مسابقه تلاش کردیم تا شرایط را بهتر کنیم و متوجه سختی کار شدیم اما موفق نبودیم و شکست خوردیم.

رحمان محمدی‌راد با بیان اینکه بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای در تیم فولاد مبارکه سپاهان دارم، افزود: به نظرم شکست مقابل آذرباتری تجربه خیلی خوبی بود که به کوله‌بار تجارب ما اضافه شد. دور رفت لیگ برتر فوق‌العاده بود، هم از لحاظ کیفی، هم پتانسیل تیم‌ها که با برنامه، هدف و سرمایه‌گذاری آمده‌اند و بازیکنان جوان، ستاره‌هایی تعیین‌کننده و تأثیرگذار در پست‌های مختلف که حتی بعضی مواقع با ستاره‌های ملی‌پوش برابری می‌کردند.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص دور برگشت لیگ برتر ایران گفت: اگر فدراسیون می‌خواهد لیگ را ۲۵ اسفند به اتمام برساند، روزهای خوبی نخواهیم داشت چراکه مربیان نمی‌توانند در روزهای پرفشار از پتانسیل تیم‌هایشان به خوبی استفاده کنند و این مسئله به تیم‌ها لطمه می‌زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =