رسول معتمدی

رسول معتمدی گفت: هر چه دارم از کرم و بزرگی آقا امام رضا علیه‌السلام است.

به گزارش ایراسین، تنها ورزشکاری که در مسابقات وزنه برداری جهان به میزبانی تاشکند ازبکستان، برای کاروان کشورمان مدال طلا کسب کرد، کسی نبود جزء رسول معتمدی وزنه بردار شایسته شهر سده لنجان از توابع استان اصفهان، وی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم با رکورد ۱۷۷ یک ضرب، ۲۲۰ دوضرب و مجموع ۳۹۷ کیلوگرم قهرمان شد و طلای دوضرب و مجموع و نقره یک ضرب را به دست آورد.

رسول معتمدی در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون مسابقات جهانی تاشکند اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد چراکه تعداد ۵۰۰ ورزشکار از ۵۶ کشور در این مسابقات حضور داشتند و حضور این تعداد ورزشکار در نوع خودش بی سابقه بود.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ادامه داد: اکثر وزنه برداران حاضر در مسابقات جهانی ازبکستان، آماده‌تر از رقابت‌های المپیک در تاشکند حاضر شدند، خوشبختانه تیم ایران توانست مقام نایب قهرمانی جهان را کسب کند و بنده نیز توانستم تنها مدال طلای کاروان ایران را برای هموطنانم به ارمغان آورم.

رسول معتمدی مدال طلای خود را تقدیم آستان قدس رضوی کرد

وزنه بردار لنجانی به رقیبان اصلی خود در مسابقات جهانی اشاره کرد و بیان داشت: در این رقابت‌ها رقیبان اصلی‌ام از کشور کره‌جنوبی، قرقیزستان، ارمنستان بودند که خدا را شکر توانستم آنها را پشت سر گذارم و قهرمان این مسابقات شوم.

در ادامه عضو تیم ملی وزنه برداری ایران با بیان اینکه خود را سرباز وطن می داند گفت: رزمندگان اسلام و شهدا برای دفاع از کشور در جبهه با دشمنان نبرد داشتند که این ماموریت امروز به نوعی به ما ورزشکاران سپرده شده است و باید برای اهتزاز پرچم در میادین بین المللی تلاش کنیم.

رسول معتمدی به حواشی پخش سرود ملی ایران در تاشکند اشاره کرد و افزود: هنگام پخش سرود در مسابقات بین المللی همه حضار باید با سکوت کامل رو به پرچم کشور احترام بگذارند، اما در آن لحظه سرود اشتباه پخش شد که تلاش کردم تا سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن طنین انداز شود، متاسفانه از طرف مسئولان برگزاری مسابقات این کوتاهی صورت پذیرفت.

رسول معتمدی مدال طلای خود را تقدیم آستان قدس رضوی کرد

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی درباره رقابت‌های بین المللی پیش‌روی تیم ملی ایران اظهار داشت: مهمترین مسابقات پیش‌روی تیم ملی وزنه‌برداری رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین است که امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا قول کسب مدال در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین را می‌دهد، تاکید کرد: بنده در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم قول کسب مدال نمی‌دهم اما همه تلاشم را خواهم کرد که نماینده شایسته‌ای برای ایران و استان اصفهان باشم که در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم بود.

وزنه بردار لنجانی افزود: از مسئولین می‌خواهم رشته وزنه برداری را بیشتر مورد حمایت قرار دهند چراکه رشته مظلومی است، وزنه برداری از رشته‌های مدال‌آور ایران محسوب می‌شود و دارای پتانسیل بالایی در ورزش کشور است، اگر حمایت بیشتری از این رشته شود شاهد افتخارآفرینی فراوان وزنه برداران در سطح بین المللی خواهیم بود.

رسول معتمدی با بیان اینکه مدال طلای جهان خود را تقدیم آقا امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی کردم، گفت: هر چه دارم از کرم و بزرگی آقا امام رضا (ع) است، در پایان از همه کسانی‌که برای بنده زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم، همچنین از مردم ایران به خاطر پیام‌های محبت آمیز که باعث دلگرمی بنده شد کمال تشکر را دارم.

رسول معتمدی مدال طلای خود را تقدیم آستان قدس رضوی کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =