بارندگی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: راه های استان اصفهان درگیر بارش باران و برف است و توصیه می‌شود در مناطق برف‌گیر بدون زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی سفر انجام نشود.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: خوشبختانه تصادف منجر به فوتی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نداشتیم و تمام راه‌های استان اصفهان باز است.

وی افزود: تمام گردنه‌های استان اصفهان از جمله گردنه ملااحمد، شمال استان اصفهان، جنوب و جنوب شرق استان اصفهان درگیر بارش باران و برف است.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به اینکه آزادراه معلم (محور ارتباطی اصفهان-شاهین شهر) پرخطر است، توصیه کرد: رانندگان در شرایط بد آب و هوایی به خصوص در زمان بارش باران با سرعت مطمئنه تردد کرده و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه‌شکن مطمئن و سپس عازم سفر شوند. میزان فاصله‌گذاری را دو برابر شرایط عادی در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگانی که قصد سفر در محورهای مواصلاتی استان اصفهان دارند اکیداً توصیه می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ زارع ادامه داد: سرعت مطمئنه، سرعتی است که راننده با در نظر گرفتن شرایط خودرو و جاده به نحوی رانندگی کند که بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشد و در صورت وقوع حوادث ناگهانی بدون کم‌ترین خسارت خودرو را مهار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =