فوتبال ایراسین- ایمنا

تیم فوتبال پایگاه خبری ایراسین در مسابقات فوتبال اصحاب رسانه اصفهان با عنوان جام زنده‌یاد محمد پاکروان، موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسابقات فوتبال(چمن مصنوعی) اصحاب رسانه استان اصفهان با عنوان جام زنده‌یاد محمد پاکروان امروز(20 آذرماه) با برگزاری دیدار رده‌بندی و فینال در مجموعه ورزشی شهید نصر اصفهان به پایان رسید.

ایمنا به مقام قهرمانی رسید/ پایگاه خبری ایراسین دوم شد

دیدار رده‌بندی تیم صدا و سیمای ب با نتیجه ۴ بر ۲ صدا و سیمای الف را شکست داد و به مقام سومی رسید برای تیم صدا و سیمای ب، حسن معتمدی، داود جهانبخش، عباس میرعظیمی و امیر شاهقلی موفق به گلزنی شدند و گل‌های تیم صداو سیمای الف توسط سعید حاجاتی و محمد بیگی به ثمر رسید.

دیدار فینال میان تیم‌های خبرگزاری ایمنا و پایگاه خبری ایراسین برگزار شد که این بازی در وقت معمول با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید و در ضربات پنالتی خبرگزاری ایمنا ۳ بر ۲ پیروز شد؛ گل‌های ایمنا را سید عرفان غروی به ثمر رساند و ۲ گل ایراسین توسط شهرام سلطانی به ثمر رسید.      

مسابقات فوتبال(چمن مصنوعی) اصحاب رسانه استان اصفهان با عنوان جام زنده‌یاد محمد پاکروان با حضور ۸ تیم برگزار شد که جوایز این رقابت‌ها توسط باشگاه گیتی‌پسند، آرنا و ذوب‌آهن اهدا گردید؛ اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با همکاری هیأت فوتبال، هیأت پزشکی ورزشی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان این رقابت‌ها را برگزار کرد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، فرهاد رحیمی مدیرعامل باشگاه آرنا و رئیس هیأت تنیس استان اصفهان، حسن اکلیلی هنرمند محبوب اصفهان، جلیل حدادی‌پور مدیرعامل باشگاه فرش حداد، مجتبی توتونی مدرس کنفدراسیون آسیا، حسین چرخابی و حسن شفیعی از پیشکسوتان فوتبال، محسن رویگری رئیس اداره ورزش همگانی و شهروندی معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و دیگر مسئولان برگزار شد.     

ایمنا به مقام قهرمانی رسید/ پایگاه خبری ایراسین دوم شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =