کریستوفر کنت

کریستوفر کنت گلر اتریشی فولاد مبارکه سپاهان در 7 بازی تنها یک گل دریافت نموده است.

به گزارش ایراسین، در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است، در کنار این مهم همزمان بهترین خط حمله با ۱۰ گل زده و بهترین خط دفاع با تنها یک گل خورده را هم در کارنامه دارد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که در پنجره تابستانی بازیکنان مهم و کلیدی را از دست دادند، دغدغه انتخاب جانشین برای آن‌ها را داشتند و کادر فنی با مطالعه و دقت نظر خاصی اقدام به جذب بازیکن کردند که اکنون نتیجه مطلوب آن بروز کرده است.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در ۳ فصل گذشته درون دروازه خود گلر ۶ دانگی همچون پیام نیازمند داشت که آمار و ارقام بی‌نظیری از خودش به جا گذاشت. اما پس‌ازاینکه نیازمند اعلام لژیونری کرد، کادر فنی سپاهان بعد از بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی، انتخاب آن‌ها کریستوفر کنت، گلر اتریشی شاغل در لیگ یونان شد.

با این وجود هواداران طلایی پوش نگران وضعیت قفس توی تیم‌شان در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بودند و نسبت به کیفیت کار کنت تردید داشتند، اما اکنون پس از گذشت ۷ بازی از لیگ برتر، گلر فولاد مبارکه سپاهان با ۶ کلین شیت و تنها یک گل خورده در صدر جدول کلین شیت لیگ برتر قرار دارد و آمار فوق‌العاده‌ای از خودش به جای گذاشته است.

اگر کنت در دیدار مقابل ذوب‌آهن آن یک گل را دریافت نکرده بود تا الان ۶۳۰ دقیقه کلین شیت متوالی داشت و می‌توانست خودش را برای شکستن رکورد نیازمند آماده کند. هرچند در این بین هم نباید از ساختار خوب خط دفاعی فولاد مبارکه سپاهان به سادگی گذشت.

به هر جهت گلر اتریشی سپاهان تا اینجای کار از لحاظ آمار بهترین گلر لیگ بوده و توانسته خیال طلایی پوشان را بابت حراست از دروازه راحت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =