بسیج سپاه

امروز طی مراسمی از بسیجیان عرصه صنعت نفت تجلیل شد و خانواده شهدای استان اصفهان تکریم شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پیش از ظهر امروز (۷ آذر) مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا (استان اصفهان) و تقدیر از بسیجیان شرکت نفت سپاهان با آیین رونمایی و افتتاح سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی شرکت نفت سپاهان در این شرکت و با حضور مقامات شهری و استانی از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر برگزار شد.

محمد زین العابدینی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان، در این مراسم با اشاره به هفته و اهمیت بسیج گفت: اولین مدال افتخار من بسیجی بودن است. بسیجی بودن و بسیجی ماندن بسیار مهم است. خیلی‌ها بسیجی بودند اما بسیجی نماندند. بسیجی بودن یک روز در عرصه‌های دفاع مقدس بود، یک روز در عرصه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی و یک روز در عرصه انرژی اتمی و روز دیگر در دفاع از حرم بوده است.

وی افزود: اکنون اگر در حوزه تولید و بازارهای بین المللی کار کنیم می‌توانیم افتخار کنیم که بسیجی هستیم. شرکت نفت سپاهان بزرگترین شرکت روانکار در منطقه غرب آسیا است.

سرهنگ حمیدرضا مجیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، نیز با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسب هفته بسیج گفت: اکنون وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ماست که فقط با ادامه دادن راه شهیدان با روحیه بسیجی امکان پذیر است. عرصه امروز که جهاد اقتصادی در برابر جنگ تمام عیار دشمن است باید به چند مسئله توجه کرد که مقام معظم رهبری بدان تاکید داشتند.

وی افزود: ما باید به اندازه ای در عرصه اقتصادی قوی شویم که دشمن نتواند به ما با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله تحریم آسیب برساند. در این خصوص رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که بدانید با همیت بلند در پرتو خردمندی و درست اندیشی  با اعتماد به خداوند می‌توانید در همه مسائل عمومی کشور مشکل گشا باشید. مشکل اقتصاد با این سه نکته حل می‌شود.

مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز عرصه اقتصادی عرصه جنگ تمام عیار است و تنها سبک جنگ و نوع دفاع ما متفاوت است. اگر دیروز در عرصه مقاومت فرزندان این مرز و بوم، اقدر، هویت، آزادی و آزادی منشی را برای جهانیان با خون پاک خودشان به اثبات رساندند امروز در عرصه جهاد توصیه‌ها  مقام معظم رهبری چیزی نیست جز ورود به تفکر و دانش نسل جوان در همه حوزه‌های تولید.

وی با بیان اینکه نظام اداری ما یک نظام ارزشی و بسیجی است، اظهار کرد: این از برکات ماندگار دستاوردهای ملیت عزیزمان است. پاسداشت خانواده شهدا در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود.

در عرصه‌های بسیاری به اوج رسیده‌ایم

محمد علی فلاح، فرمانده بسیج وزارت نفت، هم در نشست خبری که پس از این مراسم به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: ما هر روز شاهد توسعه کشور هستیم. دشمن در ۴۰ سال اخیر همه تلاش خود را در عرصه‌های مختلف از شبیخون فرهنگی گرفته تا شرایط سخت و ناجوانمردانه تحریم‌های اقتصادی برای نابودی کشور به کار گرفته است اما همواره شاهد رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلف علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

وی تصریح کرد: ما اکنون در بسیاری از عرصه‌ها به خصوص در حوزه موشکی به اوج رسیده‌ایم و می‌توانیم موشک با برد دو هزار کیلومتر بسازیم.

نقش خبرنگاران در برون رفت از بحران

فرمانده بسیج وزارت نیرو خاطرنشان کرد: امروز جنگ اقتصادی را در اوج شاهد هستیم اما هنوز ما ایستاده‌ایم و سعی داشته‌ایم اثرات آن کمتر در کشور احساس شود. خبرنگاران نیز در این بین سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت دارند و با قلم خود می‌توانند راه‌های برون رفت از بحران را به همه مردم جامعه آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در پایان این مراسم از خانواده شهدا از جمله خانواده‌های شهیدان حججی، همت، میرفندرسکی و عابدینی و همچنین بسیجیان شرکت نفت سپاهان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =