والیبال بانوان

هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان ایران با تداوم صدرنشینی ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام سردار دل‌ها روز دوشنبه اول آذرماه 1400، با 5 دیدار در شهرهای تهران، اصفهان، کاشان و یزد پیگیری شد که در نخستین مسابقه تیم‌ سایپا تهران ۳ بر صفر بانوان ورامین را شکست داد. تیم والیبال ورامین در سه ست این مسابقه تنها ۲۹ امتیاز کسب کرد تا پنجمین ناکامی خود در این فصل از رقابت‌ها را تجربه کرده و همچنان در انتهای جدول باقی بماند.

همچنین تیم جوانان زرتشتی در سالن یکانگی شهر یزد میزبان ذوب‌آهن اصفهان صدرنشین بود و نتیجه را 3 بر صفر به حریف اصفهانی خود واگذار کرد تا ذوب آهن همچنان صدرنشین باشد.

دیگر نماینده استان اصفهان، تیم باریج اسانس کاشان ۳ بر صفر ستارگان فارس را شکست داد و به چهارمین پیروزی خود دست یافت. باریج اسانس با کسب این پیروزی با ۱۳ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند تا همچنان در تعقیب تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن باشد.

تیم ریف اصفهان که بدون پیروزی و با یک امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشت، این هفته در سالن امام علی (ع) اصفهان میزبان مس رفسنجان بود و 3 بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد تا همچنان قعرنشین باشد.

تیم‌ پیکان تهران هم به برتری ۳ بر صفر مقابل مهرسان دست یافت تا با کسب سومین پیروزی صعود یک پله‌ای در جدول داشته و در رتبه چهارم جای گیرد. مهرسان نیز با یک پله سقوط در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

نتایج هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:

سایپا تهران ۳ – بانوان ورامین 0 (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۶ و ۲۵ بر ۹)

ریف اصفهان 0 – مس رفسنجان ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۲۵)

باریج اسانس کاشان ۳ – ستارگان فارس 0 (۲۵ بر ۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲)

جوانان زرتشتی یزد 0 – ذوب‌آهن اصفهان ۳ (۹ بر ۲۵، ۱۲ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵)

مهرسان صفر – پیکان تهران ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =