بانوان

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با برتری یک بر صفر فولادمبارکه سپاهان مقابل نماینده البرز همراه شد.

به گزارش ایراسین، هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز گذشته با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل نماینده البرز به برتری یک بر صفر رسید تا گام اول را با پیروزی بردارد. در این بازیکن به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، مرضیه نیکخواه تک گل بازی را به ثمر رساند.

ملوان بندر انزلی توانست با نتیجه یک بر صفر، پیروزی ارزشمندی را در خانه تیم زارع باتری سنندج به دست آورد. تک‌گل این بازی کیمیا کافی در دقیقه ۲۴ وارد دروازه حریف کرد.

تیم خاتون بم با هویت تیم شهرداری بم سابق توانست با نتیجه ۵ بر صفر کیان نیشابور را در خانه در هم بکوبد. نگین زندی مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن ۳ گل، و زهرا قنبری ۲ گل مقابل تیم تازه‌وارد لیگ برتر به ثمر رساندند.

در بازی ملی‌پوشان شهرکرد و سارگل بوشهر گلی وارد دروازه نشد و دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کردند. این بازی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد.

ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر برابر میهمان خود، پالایش گاز ایلام پیروز شد. سلاله شاطری و سمیه فیضی گلینان ذوب‌آهن در این بازی بودند.

بازی شهرداری سیرجان و همیاری آذربایجان غربی نیز، به دلیل حضور شهرداری سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا، به زمان دیگری موکول شد.

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح ذیل است:

زارع باتری سنندج صفر _  ملوان بندرانزلی یک

نماینده البرز صفر _  سپاهان اصفهان یک

سارگل بوشهر صفر _ ملی‌پوشان شهرکرد صفر

ذوب‌آهن اصفهان ۲ _  پالایش گاز ایلام صفر

کیان نیشابور صفر _  خاتون بم ۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =