تیم ملی فوتبال

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

به گزارش ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شهر صیدا لبنان امروز پنجشنبه بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

در نیمه نخست مالکیت توپ و میدان از آن شاگردان دراگان اسکوچیچ بود اما خطری روی دروازه لبنان ایجاد نشد اما این لبنانی ها بودند که از اشتباه علیرضا بیرانوند نهایت استفاده را بردند و با یک گل برتری به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم مثل ۴۵ دقیقه نخست بازی در دست ایران بود، اما شاگردان ایوان هاسک تمام نقاط زمین به ویژه محوطه جریمه خود را پوشش دادند و خطر جدی روی دروازه مصطفی مطر شاهد نبودیم.

این پایان کار نبود چراکه سردار آزمون در دقیقه ۹۲ و احمد نورالهی دقیقه ۹۵ بازی را باخته را ۲ بر یک پیروز شد تا ایران با ۱۳ امتیاز همچنان صدرنشین گروه خود باشد.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی (الهیار صیادمنش ۷۱)، علیرضا جهانبخش(کریم انصاری فرد ۸۵)، علی قلی‌زاده، سامان قدوس (میلاد محمدی ۵۹) و سردار آزمون    سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم ملی لبنان: مصطفی مطر، عباس عاصی (الزین ۴۶)، محمد دهینی، سونی سعد(حسین اندو  ۸۲) ، محمد حیدر(هلال حلوه۷۶)، محمد قدوح، روبیر ملکی، جورج ملکی، نادر مطر، قاسم الزین و یاسر الجرادی       سرمربی: ایوان هاسک

تیم داوری از قطر: عبدالرحمان الجاسم، طالب المری و سعود المقاله داور چهارم: مسعود الادبا

کارت زرد: سامان قدوس(۴۹)، علیرضا جهانبخش(۵۲)، صادق محرمی (۸۴) از ایران -

دقایق حساس:

دقیقه ۳: تیکی تاکای بازیکنان ایران فشار زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه جهانبخش به مدافع لبنان خورد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۲۴: ارسال قلی زاده و در ادامه تلاش سردار برای زدن توپ با اعتراض ملی پوشان ایرانی همراه شد که معتقد بودند توپ به دست مدافع لبنان برخورد کرده است.

دقیقه ۲۹: شوت سرکش جهانبخش از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه بان لبنان راهی کرنر شد.

*دقیقه ۳۷ گل لبنان توسط سونی سعد: ارسال بلند عباس عاصی روی دیرک دوم در شرایطی که بیرانوند به گمان اوت ایستاده بود، به سعد رسید و این بازیکن هم پس از کنترل بسیار خوب توپ، موفق شد دروازه بیرانوند را که اشتباه شیرجه زده بود و زاویه موافق را خالی کرد، باز کند.

دقیقه ۴۵+۱: ضربه قلی زاده از زاویه بسته روی پاس بسیار خوب عزت اللهی عرض دروازه را طی کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۵: اشتباه مجدد بیرانوند برای دریبل بازیکن حریف سبب شد توپ از مالکیت او خارج شود و در ریبابند شوت مهاجم لبنان با دخالت محرمی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۵: ضربه سرضرب سردار آزمون با واکنش عجیب و بسیار خوب مصطفی مطر به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۷۸: ضربه علی قلی زاده در موقعیت بسیار خوب به بالای دروازه لبنان زده شد.

*دقیقه ۹۲ گل تساوی ایران توسط سردار آزمون: در شلوغی محوطه جریمه سردار آزمون با یک ضربه زمینی دروازه را باز کرد.

*دقیقه ۹۵ گل دوم ایران توسط احمد نورالهی: ضربه سردارآزمون به مدافع لبنان برخورد کرد و در ریباند احمد نورالهی دروازه حریف را باز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =