تصادف بیمه شخص ثالث

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در روز گذشته شهر اصفهان بیشترین تصادفات جاده ای را داشت و برای جلوگیری از رفتارهای ترافیکی هواداران موتورسوار از گذشته کلاه های ایمنی با آرم سپاهان تهیه شده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: روز گذشته ۱۵۶ فقره تصادف در استان اصفهان رخ داد که ۱۵ مورد تصادف جرحی منجر به ۱۷ مجروح شد.

وی افزود: به۳۲۰ دستگاه خودرو در تصادفات روز گذشته در اصفهان خسارت وارد شد. علت افزایش تصادفات روز گذشته به شرایط جوی برمی گردد که رانندگان بایستی در این شرایط با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی در بزرگراه ها و توجه کامل به جلو رانندگی کنند.  ۱۱۹ فقره از تصادفات جاده ای دیروز در کلانشهر اصفهان رخ داد که بیشترین تصادفات جاده ای دیروز را دربرداشت.

وی در ادامه با ابراز ناراحتی از فوت هوادار نوجوان تیم سپاهان گفت: بارها درجمع هواداران تیم سپاهان اعلام کردیم که هواداران موتورسوار هنگام همراهی تیم فولاد مبارکه سپاهان مراعات کنند.

سرهنگ محمدی با اشاره به تامین کلاه ایمنی با لوگو باشگاه سپاهان تصریح کرد: همواره نگران رفتارهای هیجانی هواداران تیم های ورزشی بودیم و با همکاری باشگاه سپاهان کلاه های ایمنی برای موتورسواران تهیه شده است تا دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =