ورزشگاه نقش جهان

مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان از اجرای ۷۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در سطح استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایراسین، گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی، حاج آقا مهدی موسوی امام جمعه محترم مبارکه، مجید ترابی معاون فرمانداری این شهرستان و دیگر مسئولین  به میزبانی هتل پردیس شهرستان مبارکه برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین هفته وحدت اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۷۵۰ فعالیت فرهنگی ورزشی در سطح استان اصفهان برگزار شد که این آمار در سطح کشور کم نظیر بود.

اجرای ۷۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در استان اصفهان

اتفاقات خوبی در هفته تربیت بدنی و ورزش رخ داد

وی ادامه داد: پس از بحث ویروس منحوس کرونا می طلبید یک شروع خوب برای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی داشته باشیم که خوشبختانه هم در مرکز استان و هم شهرستان‌های استان اصفهان با اجرای برنامه‌های متنوع اتفاقات خوبی در هفته تربیت بدنی و ورزش رخ داد که جای تشکر از روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی در سطح استان دارد، امیدواریم هرچه زودتر این ویروس منحوس نابود شود و برنامه های فرهنگی ورزشی ادامه دار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی در ایام ویروس کرونا گفت: تعطیلی اماکن ورزشی مشکلات  عدیده ای را پیش روی اداره کل ورزش و جوانان گذاشت و از نظر اعتباری مشکلاتی را ایجاد کرد اما با همت، تلاش و همراهی جامعه ورزش و جوانان، این مشکلات به حداقل رسید و چراغ ورزش استان اصفهان همچنان فروزان است.

با تشکیل مجمع خیرین به سمت تکمیل پروژه‌های ورزشی گام برداریم

وی ادامه داد: برای جذب اعتبارات عمرانی سال‌های مالی ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ سختی‌های زیادی پیش روی اداره کل ورزش و جوانان بود، اما در این سالها با برنامه ریزی،همت و تلاش همکاران توانستیم اعتبارات عمرانی‌مان را جذب کنیم.

سید محمد طباطبایی به ظرفیت خیرین ورزشیار اشاره کرد و اظهار داشت: در همه شهرستان‌های استان اصفهان ظرفیت خوب خیرین ورزشیار وجود دارد که روسای ادارات باید با برنامه ریزی مطلوب بحث پیگیری آن را جدی گرفته شود و با تشکیل مجمع خیرین ورزشیار به سمت تکمیل پروژه‌های ورزشی گام برداریم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: علیرغم مشکلات عدیده پیش روی، چندین پروژه ورزشی را در هفته تربیت بدنی افتتاح کردیم و چندین پروژه مهم را در دست افتتاح داریم و ان شاالله تا دهه مبارک فجر این پروژه‌ها در سطح استان اصفهان به بهره برداری خواهد رسید و تقدیم علاقمندان به ورزش می گردد.

وی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها خواست که اکثر هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها فعال باشند و افزود: از نظر آمایشی، شهرستانی که در یک یا چند رشته زبانزد است باید با برنامه ریزی مطلوب در کنار دیگر رشته های نگاه ویژه ای به آنها داشته باشد و با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب و نگاه آمایشی در راه توسعه رشته‌های موردنظر تلاش کرد.

سید محمد طباطبایی در پایان افزود: امیدوارم تمام زحمات همه خادمان ورزش در سطح استان اصفهان مورد مقبولیت احدیت قرار گیرد و روز به روز شاهد رشد، شکوفایی و توسعه ورزش در این استان قهرمان پرور باشیم.

اجرای ۷۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در استان اصفهان

امام جمعه مبارکه: بحث ورزش از معنویت جدا نیست

 حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدی موسوی نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه مبارکه، این نشست را جلسه سلامت نامید و گفت: سلامت جسم و روح با هم پیوند ساختاری دارند، برخی از فلاسفه معتقد هستند روح جسمانی القدوس است، یعنی با ایجاد جسم، روح نیز متولد می شود و روح و جسم بر یکدیگر تاثر و تعامل دارند.

وی ادامه داد: ورزش علاوه بر جسم، روح را نیز پرورش می دهد و از طرفی تمرینات روحی به جسم نشاط می دهد و بحث ورزش از معنویت جدا نیست. توصیه می کنم مسئولین ورزش با برنامه ریزی دقیق، نگاه ویژه ای به بحث همگانی داشته باشند.

حاج آقا مهدی موسوی با بیان اینکه ورزش قهرمانی قله است: باید زمینه رسیدن به قله قهرمانی را با نگاه ویژه به ورزش همگانی و تقویت آن هموارتر کنیم، ورزشکار قهرمان برای دیگران الگو می شود تا به ورزش سوق پیدا کنند، عموم مردم باید ورزش را جدی بگیرند تا جسم و روح سالمی داشته باشند.

امام جمعه محترم مبارکه در پایان تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی رهاوردش سلامت است که از اعظم نعمت‌های الهی است.

در ادامه حسین زیبایی، احسان شاه علی، عباس مرادیان و نرگس قدوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان، نکاتی را پیرامون حوزه‌های تخصصی خود ارائه دادند و حسین محمودیه رئیس واحد فنی و مهندسی این اداره کل نیز پیرامون پروژه‌های ورزشی و اعتبارات عمرانی سال جاری توضیحاتی را در جلسه ارائه داد.

روسای ادارات و رزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه مسائل و مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه ورزش و جوانان را مطرح نمودند.

اجرای ۷۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =