بیماران خاص

مسابقات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان اصفهان با عنوان "جام سرسبزان صبوری" به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، با برگزاری رقابت های هفته تربیت بدنی و ورزش، نفرات برتر مسابقات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان اصفهان "جام سرسبزان صبوری" مشخص شدند.

این مسابقات در رشته های مختلف برگزار شد که نتایج ذیل به دست آمد:

رشته بدمنیتون: علیرضا روح پرور زاده ، حمزه پیرمرادیان و احسان فولادی رده های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش بانوان نیز اعظم زارعی، رضوان نجارزاده و فائزه ابوالحسنی عناوین برتر را از آن خود کردند.

رشته تنیس روی میز: در بخش آقایان در گروه تالاسمی عزیزعباسیان، رضا قاسمی و احمد حمیدی و در بخش بانوان محدثه قزوینی زاده، لیلا پیرحاجی و نکیسا شیروانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

تنیس روی میز آزاد: در بخش آقایان منصور خسروی، محمد محمدی و جواد ترکیان و در بخش بانوان سیده اکرم حسینی، آیدا هلاکویی ونسرین اهتمام عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

رشته دارت گروه: در بخش آقایان حسین نصیری، سپهر احمدی و سعید تسلیمی اول تا سوم شدند در بانوان الهام ترکیان، نرگس سادات رامین و زهرا هوشیار عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

در رشته شطرنج: احمد یزداندوست، مهدی وجدانی و ایمان فرحناک جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش بانوان راحله افشاری، زهرا رخ بر و عفت رضایی صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

رشته دوومیدانی: رضا طهماسبی، علی گودرزی و محسن اسدی اول تا سوم شدند، ستایش سید محمدی، مریم شریفی و الناز ایزدی عناوین اول تا سوم بانوان را کسب نمودند.

رشته پتانک: در گروه آقایان تالاسمی +۳۰ امین مرادی، مسعود محمدنژاد و مراد امیری اول تا سوم شدند و آقایان _۳۰ عابد جودکی، حسین نصیری و شهریار اجل لوییان در جایگاه اول تا سوم ایستادند، در بخش بانوان عطیه نوری، شیدا احمدیان و لیلا احمدی عناوین اول تا سوم را کسب نمودند. در پتانک بانوان گروه پیوند نیز نسرین اهتمام، زهرا افکار و زهرا حاجی عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =