• ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
  • کد خبر: 19632
  • readingTime: ۲ دقیقه
کوهنوردی

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، کوهپیمایی عمومی روز جمعه ۳۰ مهرماه در کوه صفه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار کرد: با توجه به این که در آستانه ۲۶ مهرماه، آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش هستیم، براساس سنوات گذشته، اداره کل ورزش و جوانان، برنامه‌های متعدد و متنوعی را پیش‌بینی کرده که در سطح شهرستان‌های استان اصفهان به اجرا در خواهند آمد؛ این برنامه‌های فرهنگی ورزشی، شامل ورزش همگانی، قهرمانی و مسابقاتی که در تقویم هیأت‌های ورزشی گنجانده شده‌اند، است

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان اصفهان افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و خارج شدن اصفهان از وضعیت قرمز و نارنجی، با هدف ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در جامعه، برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نخستین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش(دوشنبه ۲۶ مهرماه)، همایش بزرگ ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی ویژه آقایان ساعت ۷ صبح در میدان نقش جهان برگزار خواهد شد؛ همچنین این همایش ویژه بانوان نیز از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در باغ غدیر اصفهان برگزار خواهد شد که در کنار این همایش، رشته‌هایی همچون تای‌چی، سپک‌تاکرا و ... به اجرای حرکات خواهند پرداخت.

وی با بیان این که در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همه‌روزه جشنواره ورزشی برگزار خواهد شد، اذعان داشت: این جشنواره ورزشی در رشته‌های مختلف از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۷:۳۰ جنب پل خواجو برگزار خواهد شد تا عموم مردم با رشته‌های رزمی، بدمینتون، شمشیربازی و رشته‌های زیرمجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی و هیأت ورزش‌های همگانی آشنا شوند.

زیبایی ادامه داد: روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه نیز هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان برنامه دیگری را جنب پل خواجو پیش‌بینی کرده است؛ همچنین روز ۲۹ مهرماه عطرافشانی و گل‌افشانی مزار شهدا واقع در گلستان شهدای اصفهان و تجلیل از ۵ خانواده شهید ورزشکار را شاهد خواهیم بود که در این بین، باستانی‌کاران اصفهانی به اجرای حرکات ورزشی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برنامه کوهپیمایی عمومی تصریح کرد: در پنجمین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش(جمعه ۳۰ مهرماه) از ساعت ۶:۳۰ صبح، برنامه کوهپیمایی عمومی در کوه صفه برگزار خواهد شد که پس از  پایان آن، برنامه ویژه‌ای برگزار و به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌گردد؛ روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم آبان نیز جشنواره ورزشی رشته‌های مختلف در پل خواجو ادامه خواهد یافت.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان بیان داشت: برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت‌بدنی و ورزش با همکاری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران و سپاه صاحب‌الزمان(عج)، اداره کل آموزش و پرورش و کلیه هیأت‌های ورزشی استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =