واکسن کرونا

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تاکنون ۶۶ درصد جمعیت بیش از ۱۲ سال در استان اصفهان یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و به ۳۰ درصد جامعه دو دوز واکسن تزریق شده است.

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به این که آمادگی تزریق روزانه بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در اصفهان فراهم است، اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در استان اصفهان یک دوز و یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر هم دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر در استان اصفهان برای دریافت واکسن کرونا اقدام می‌کنند، افزود: تاکنون ۶۶ درصد جمعیت بیش از ۱۲ سال در استان اصفهان یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و به ۳۰ درصد جامعه دو دوز واکسن تزریق شده است.

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به روند کند واکسیناسیون کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: از جمعیت نیم میلیون نفری دانش‌آموزان ۱۲ الی ۱۸ ساله در استان اصفهان نیز ۵۱ درصد دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی اذعان داشت: واکسیناسیون سیار توسط ۳ دستگاه اتوبوس در دروازه تهران و دولت انجام می‌شود و تمام افراد جامعه می‌توانند از این امکان استفاده کنند؛ روزانه ۲۰۰ نفر می‌توانند از طریق واکسیناسیون سیار واکسن کرونا دریافت کنند.

فدایی تصریح کرد: هنوز طرح اجباری کردن واکسن در استان اصفهان اجرا نمی‌شود و اجباری کردن واکسیناسیون منوط به تصمیمات وزارت بهداشت است.

وی درخصوص تأمین واکسن برکت عنوان داشت: واکسن برکت برای دریافت‌کنندگان دز دوم تأمین شده و به علت کمبود واکسن برکت، برای دز اول این واکسن تزریق نمی‌شود.  

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان اعلام کرد: شهرستان‌های نطنز، بوئین میاندشت و اردستان با تزریق بیش از ۸۰ درصد بیشترین میزان دریافت واکسن کرونا را داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =