کرونا

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت در زمینه شیوع کرونا در شهرستان‌های استان اصفهان، رنگ‌بندی‌ها بیانگر روند نزولی ابتلا به این بیماری در استان اصفهان است.

بر این اساس در حال حاضر شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، شهرضا، لنجان، نجف‌آباد، فریدن، فلاورجان، فریدون‌شهر، شاهین‌شهر، میمه، کاشان و نطنز در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده است.

همچنین شهرستان‌های ارستان، آران و بیدگل، مبارکه، سمیرم، فریدون‌شهر، نائین، خور و بیابانک، تیران و کرون، خوانسار، دهاقان، گلپایگان چادگان در وضعیت زرد کرونا ثبت شده است.

شهرستان بوئین میاندشت و برخوار دو شهرستان استان اصفهان است که در وضعیت آبی ثبت شده‌اند اما همچنان هیچ شهرستانی در وضعیت سفید کرونا نیست.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ظهر روز گذشته جمعه ۲۳ مهرماه مهرماه تا ظهر امروز ۲۴ مهرماه هزار و ۲۶۲ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

از بین مراجعه‌کنندگان مشکوک به کرونا به مراکز درمانی اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵۵بیمار مبتلای قطعی کرونا بوده‌اند که ۲۴۷نفر از آن‌ها در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۲۹۶ بیمار بهبودیافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر نیز یک هزار و ۶۰۰بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۲۸۹بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرارگرفته‌اند.

کل موارد فوت‌شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۸نفر بوده است که تاکنون تست ۲۰نفر مثبت اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =