اطلس ملی فولاد ایران

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به بروز رسانی اطلس ملی فولاد ایران اظهار داشت: اطلاعات اطلس ملی فولاد ایران در اپلیکیشن انجمن تولیدکنندگان فولاد (ISPA APP ) دائماا توسط تیم پشتیبانی اطلس و همچنین مدیران شرکت‌های تولیدکننده و تامین کننده در حال به‌روزرسانی است.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی انجمن فولاد ایران، وحید یعقوبی، معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان این مطلب در ادامه افزود: در حال حاضر اطلاعات ۳۲۰  شرکت تولید کننده زنجیره فولاد و بالغ بر ۷۱۰ شرکت اصلی تامین کننده این صنعت در این بانک اطلاعاتی به روز رسانی و ثبت شده است.

به گفته وی، در این نرم افزار، علاوه بر جزئیات خطوط تولید کارخانجات فعال و طرح‌های در حال احداث که قابل جستجو بر اساس محصول تولیدی یا استان محل استقرار نیز می باشد، آمار و اطلاعات کاربردی برای فعالان زنجیره فولاد اعم از روندهای تولید، صادرات، واردات و مصرف ظاهری هر یک از محصولات به همراه جداول و نمودارهایی از فولاد ایران و جهان نیز برای استفاده کاربران ارائه شده است. همچنین در نسخه اخیر، سایر بخش های کاربردی نرم افزار از قبیل بخشنامه ها و مقررات، دوره های آموزشی، گروه رسانه ای چیلان، فرصت های ساخت داخل و ... نیز به روز رسانی شده اند.

یعقوبی ادامه داد: علاوه بر این و با توجه به بازخوردهای اخذ شده از مدیران فولادی و کاربران اطلس، رابط کاربری اپلیکیشن نیز به روزرسانی شده و بهبود یافته است.

به گفته وی، تعداد حساب‌های کاربری فعال در اپلیکیشن ISPA APP  بیش از ۳۵۰۰ کاربر و استفاده روزانه و مستمر بیش از ۷۰۰ کاربر از این نرم افزار می باشد که علاوه بر تولیدکنندگان، تأمین کنندگان صنعت فولاد نیز می توانند با تهیه پکیج اطلس ملی فولاد ایران و ارسال رزومه خود، پس از بررسی و تأیید تیم پشتیبانی به وندور لیست این نرم افزار اضافه شده و  مورد بازدید تمام کاربران قرار گیرند.

کاربران از نسخه جدید اطلس ملی فولاد استفاده کنند

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطر نشان کرد: کاربران برای دریافت و بهره برداری از اطلاعات جدید بارگذاری شده در نرم افزار ISPA APP  لازم است نسخه جدید اپلیکیشن را از سایت انجمن تولیدکنندگان فولاد به نشانی www.steeliran.org دانلود و نصب یا نرم‌افزار نصب شده قبلی در تلفن همراه خود را به‌روزرسانی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =