مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار گردید.

به گزارش ایراسین، مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد، هفته دفاع مقدس با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، روسای هیات های ورزشی، مربیان و چندی از ورزشکاران در ضلع جنوبی پل خواجوی برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران، سید محمد طباطبایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این ایام همسو و هم راستا با سایر اقشار جامعه جهت پاسداشت این هفته مقدس که نشان دهنده ایثار، گذشت، شهامت و سرافرازی جوانان عزیز این مرز و بوم اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: اگر امروز امنیت و آرامشی است که می توانیم در کنار یکدیگر به فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... بپردازیم، همه بخاطر صلابت، پایداری و استقامت جوانان برومندی بود که از جان خود گذشتند تا این امنیت و آزادی را به ملت شریف ایران اهدا کنند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان بیش از ۲۳ هزار شهید و ۵ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: استان اصفهان در ۸ سال دفاع مقدس پیش رو و طلایه دار ایستادگی و مقاومت بود، پاس می داریم این ایستادگی، شهامت و مقاومت مردم اصفهان را که همیشه و همه جا پای دفاع از کیان نظام، انقلاب و اسلام ایستادند.

پس از صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیشکسوتان، جوانان و نوجوانان هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان به حرکات نمایشی پرداختند.

در این بین شاهد روایت گری از ۸ سال جنگ تحمیلی و مداحی نیز بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =