• ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
  • کد خبر: 19093
  • readingTime: ۳ دقیقه
والیبال

مجمع سالیانه هیات والیبال استان اصفهان با حضور محمدرضا داورزنی و سید محمد طباطبایی برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع سالیانه هیات والیبال استان اصفهان با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، تیمور باجول رئیس هیات و دیگر اعضاء مجمع والیبال استان اصفهان به صورت وبیناری برگزار شد.

در ابتدا تیمور باجول رئیس هیات والیبال استان اصفهان گزارشی از عملکرد این هیات ارائه داد و موفقیت اخیر بلندقامتان ایران را در آسیا تبریک گفت.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت استان از نظر پشتیبانی اسپانسرها بسیار عالی است از تقاضای بالای تیم‌های والیبال استان برای حضور در مسابقات مختلف خبر داد.

رئیس هیات والیبال استان اصفهان با بیان اینکه عملیات مالی هیات کاملا شفاف است، افزود: اولین هیاتی بودیم که اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه دادیم و هیچ‌گونه بدهی مالیاتی و بدهی به مربیان، بازیکنان، باشگاه‌ها، فروشندگان، داوران و غیره نداریم و بدهی مالی هیات صفر است.

پس از صحبت های باجول، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و در ادامه قهرمانی تیم ملی والیبال مردان را در قاره کهن تبریک گفت.

وی در ادامه اظهار داشت: در استان اصفهان والیبال یکی از رشته های پویا و فعال است، خوشبختانه با فعالیت هایی که آقای باجول و تیم کاری آن انجام می دهند، برنامه ریزی خیلی خوب و مدونی را در همه حوزه ها همچون همگانی، قهرمانی، استعدادیابی، نخبه پروری و ... شاهد هستیم.

سید محمد طباطبایی تصریح کرد: امیدواریم این مسیر صحیح هیات والیبال استان اصفهان همسو و هم راستا با اهداف و سیاست های فدراسیون والیبال باشد و استان اصفهان بیش از پیش بتواند سهم خود را در کسب عزت، افتخار و اقتدار ملی در میادین برون مرزی ایفاء نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ابراز امیدواری کرد و گفت: خوشبختانه در فصل جدید والیبالی، علی رغم حضور مقتدر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر آقایان، استان اصفهان سه نماینده در بخش آقایان به نام های باریچ اسانس کاشان، گیتی پسند و صنعت فرش حداد را در لیگ دسته اول کشور خواهد داشت و تیم های بانوان ذوب آهن و باریچ اسانس کاشان در لیگ برتر نیز حضور مقتدری خواهند داشت، که با حضور این تیم ها بیش از پیش شاهد حضور استعدادهای برتر والیبال استان در سطح کشور خواهیم بود.

وی توسعه رشته والیبال را از سطح روستاها، محلات و شهرستان ها مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: با بستر سازی و فراهم کردن تجهیزات رشته والیبال، در روستاها و شهرستان ها در آینده شاهد بروز استعدادهای بیشتری در این رشته ورزشی خواهیم بود.

سیدمحمد طباطبایی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در والیبال از مباحث مغفول مانده است، ادامه داد: امیدوارم با نگاه عمیق و علمی دکتر داورزنی، شاهد رشد بیش از پیش در بخش همگانی شدن والیبال باشیم. چون اگر قرار است به قله رفیع قهرمانی برسیم باید از بستر همگانی عبور کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان از برنامه‌ریزی استان اصفهان برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در ۲۰ رشته ورزشی خبر داد و گفت: امیدوارم مدال‌های بییشتری در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ سهم استان اصفهان شود.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان پتانسیل میزبانی و برگزاری مسابقات بین المللی را دارد، گفت: بنده از رئیس فدراسیون والیبال درخواست دارم که میزبانی مسابقات نوجوانان پسر آسیا را به اصفهان واگذار نمایند چراکه این میزبانی حق اصفهان است و ما آمادگی این را داریم که اردیبهشت ۱۴۰۱ میزبان این رقابت ها باشیم.

سیدمحمد طباطبایی در ادامه به میزبانی اصفهان در جام باشگاه های والیبال آسیا اشاره کرد و افزود: در راستای اخذ میزبانی مسابقات والیبال باشگاه های آسیا با مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نشست هایی را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم این رویداد مهم هم در شهر گنبدهای فیروزه ای برگزار شود. به طور حتم باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان به دنبال توسعه یافتگی رشته های مختلف ورزشی است چراکه این باشگاه تیمداری نمی کند بلکه به واقع یک باشگاه بزرگ است که در رشته های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان سرمایه گذاری کرده است.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز گفت: قبل از هرچیز باید از سید محمد طباطبایی تشکر کنم چراکه از زمانیکه سکان هدایت ورزش و جوانان استان اصفهان را به دست گرفتند شاهد یک انسجام، اتحاد و رشد در ورزش این استان هستیم.

وی افزود: همچنین از آقای باجول و همکارانشان در هیات والیبال برای فعالیت های انجام شده در راستای توسعه والیبال با وجود ویروس کرونا نیز تشکر می کنم.

گفتنی است در این مجمع مصوب شد که استان اصفهان میزبان مسابقات والیبال نوجوانان آسیا ۲۰۲۲ در اردیبهشت سال آینده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =