• ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر: 19041
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود همانند روزهای گذشته ۳۶ هزار و ۵۵۳ واحد (معادل ۲.۵۶ درصد) ریخت و به یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۲۱۹ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود همانند روزهای گذشته ۳۶ هزار و ۵۵۳ واحد (معادل ۲.۵۶ درصد) ریخت و به یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۲۱۹ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن هم با ۱۱ هزار و ۸۹ واحد کاهش به ۴۲۱ هزار و ۵۲۰ واحد رسید که ریزش ۲.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

نمادهای فولاد، شستا، کگل، کچاد، فملی، پارسان و فارس بیشترین تاثیر در شاخص کل (همه منفی) و نمادهای شستا، فسبزوار، کیمیاتک، لپارس، خودرو، فولاد و سیپد نیز به ترتیب بیشترین تراکنش را در بازار به ثبت رساندند.

بازار فرابورس هم وضعیت مشابهی نسبت به بازار بورس تجربه کرد. شاخص کل فرابورس با ۴۴۲ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۷۲۳ واحد رسید.

نمادهای آریا، زاگرس، کگهر، هرمز، بپاس، صبا و مارون بیشترین تاثیر در شاخص کل فرابورس (همه منفی) و نمادهای فجهان، دی، وهامون، فرابورس، توسن، کرمان و سیپدار نیز بیشترین تراکنش در بازار فرابورس را به خود اختصاص دادند.

نقش بازار بورس و فرابورس

سقوط شاخص کل بورس به کانال ۱.۳ میلیون واحدیگروه فلزات اساسی امروز برترین گروه بازار بود و در راس این گروه نیز نماد فجهان جای گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =