• ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 18934
  • readingTime: ۱ دقیقه
افزایش 4 درصدی صدور پروانه بهره برداری معادن در بهار 99

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران، اعلام کرد: طی پنج ماه نخست سال‌جاری حدود ٢٠٠ میلیارد ریال حقوق دولتی بر مبنای قیمت‌های پایه جدید مواد معدنی محاسبه و دریافت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایسنا، علی عبدی از ساماندهی نظارت مسوول فنی بر معادن خبر داد و اظهار کرد: با ثبت گزارش در سامانه کاداستر، نظارت مسئول فنی معادن ساماندهی شده است؛ به‌طوری که از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد ماه، کلیه معادن به استثنای معادن تعطیل وخارج از چرخه، دارای مسوول فنی هستند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران افزود: فرآیند مزایده معادن سال ۱۴۰۰ که به دستور دادستان کل کشور معلق مانده بود رفع توقیف شد و واگذاری ۱۶ معدن در دستور کار قرار گرفت. اوایل مرداد ماه امسال، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با اجرای طرح آزادسازی ۶هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور، از ادامه‌دار بودن انجام مزایده‌ها پس از هماهنگی‌های بین دستگاهی در حوزه‌های اجرایی و نظارتی خبر داد و تاکید کرد که اصل مزایده‌های برگزار شده لغو نشده است، بلکه تا کسب نظر نهایی نهادهای نظارتی موقتا متوقف است و بنابر مراتب، به زودی روند مزایده‌ها وفق مقررات جاری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =