منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۵ روز در اصفهان به علت آلودگی هوا برای عموم ناسالم بود و در پاییز و زمستان هم با پدیده پایداری و سرما بر روزهای آلوده اصفهان افزوده می شود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۵ روز در اصفهان به علت آلودگی هوا برای عموم ناسالم بود و در پاییز و زمستان هم با پدیده پایداری و سرما بر روزهای آلوده اصفهان افزوده می شود.

وی افزود: علت آلودگی هوا در تابستان به علت وزش باد شرقی-غربی و فعالیت کانونهای گردوغبار و کاهش بارشها است؛ چراکه از ابتدای سال زراعی تاکنون سامانه بارشی موثری نداشتیم. مطالعات ۱۶ کانون گردوغبار در اصفهان تکمیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: از دو سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ هکتارنهالکاری و امسال هم ۵۰۰ هکتار نهالکاری درعرصه های مستعد فعالیت گردوغبار انجام شده است.

وی با بیان اینکه قرار است برای حفاظت جاده ها ۱۰۰ کیلومتر بادشکن زنده در اطراف جاده ها ایجاد شود اظهار کرد: علت آلودگی هوا در زمستان پدیده اینورژن و تقویت سامانه سرد جوی و پایداری هوا است که الاینده های جوی تجمیع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =