• ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر: 18598
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس

شاخص کل بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته جاری با افزایش ۴۵۱۲ واحدی مواجه و سبزپوش شد. شاخص کل فرابورس نیز اگرچه اندک اما با افزایش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار نگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان اولین روز معاملاتی هفته جاری با ۴۵۱۲ واحد رشد به یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم به ۴۶۳ هزار و ۳۴۵ رسید که ۲۷۵۲ واحد کاهش را نشان می دهد.

بر این اساس ارزش بازار بورس به ۶۱ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال و ارزش معاملات نیز به ۶۷ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید.

در این میان نمادهای فملی، رمپنا، شپدیس، پارسان، شبندر، اپال و تاپیکو بیشترین تاثیر (همگی مثبت) را در شاخص کل داشتند. همچنین نمادهای سپید، شستا، برکت، شبندر، فولاد، خساپا و فملی نیز بیشترین تراکنش بازار بورس را به خود اختصاص دادند.

در بازار فرابورس هم شاهد افزایش شاخص کل بودیم اما این افزایش تنها ۴۲ واحد بود که نامحسوس است. با این حال، این افزایش شاخص کل فرابورس را به ۲۲ هزار و ۸۱۱ واحد رساند.

نمادهای زاگرس، ذوب، فرابورس، ارفع، بپاس، دی و هرمز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشتند و نمادهای وهامون، مدیریت، دی، فرابورس، گدنا، سپیدار و لطیف نیز بیشترین تراکنش در بازار فرابورس را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =