• ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
  • کد خبر: 18279
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

تیم ملی والیبال ایران با شکست روسیه به مقام سوم مسابقات نوجوانان جهان دست یافت.

به گزارش ایراسین، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال جهان به میزبانی تهران درحال برگزاری است که در دیدار رده بندی، امروز پنج شنبه یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰، تیم ملی والیبال ایران به مصاف روسیه رفت و در یک بازی حساس و نفسگیر به برتری ۳ بر ۲ رسید.

بلندقامتان ایران درحالی پا به این مسابقه پا گذاشته بودند که تنها به کسب مقام سومی فکر می کردند.

در ست اول این رقابت، تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شود.

در ست دوم تیم ملی والیبال ایران از حریف عقب افتاد اما در اواخر بازی بلندقامتان ایران عملکرد بهتری نسبت به روسیه داشتند و موفق شدند امتیازات را برابر کنند، اما روسیه موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود.

ست سوم این رقابت بیش از نیم ساعت طول کشید و بسیار جذاب دنبال شد چراکه تیم ملی والیبال ایران با وجود عقب افتادن در این ست، موفق شد بازی را به سود خود تمام کند. در انتهای ست سوم، بلندقامتان ایران توانستند با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ پیروز این ست شوند.

در ست چهارم این مسابقه، تیم ملی والیبال روسیه بهتر بازی کرد و موفق شد از اشتباهات ایران نهایت استفاده را ببرد تا این ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به سود روسیه به پایان برسد. با این نتیجه ست پنجم، پیروز این دیدار را مشخص کرد.

در ست پنجم، بلندقامتان ایران بازی را خوب شروع کرده و توانستند برتری خود را حفظ کنند و توانستند با نتیجه ۱۵ بر ۶ این ست را از آن خود کنند و پیروز این دیدار شوند.

با این پیروزی ایران به عنوان سومی رقابت های جهانی دست یافت.

در ادامه این رقابت ها، تیم ملی والیبال لهستان برای کسب عنوان قهرمانی از ساعت ۱۹ به مصاف بلغارستان رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =