• ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
  • کد خبر: 17816
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی فوتبال بانوان

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیداری تدارکاتی مقابل ازبکستان با نتیجه 2 بر صفر شکست را پذیرا شد.

به گزارش ایراسین، تیم ملی فوتبال بانوان ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، امروز دوشنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۰ در دیداری دوستانه مقابل ازبکستان، در تاشکند به میدان رفت  و دو بر صفر شکست خورد.

ازبکستان در دقیقه ۱۴ دروازه ایران را باز کرد. در ادامه ملی‌پوشان نتوانستند موقعیتی جدی و خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقایق پایانی این نیمه زهرا خواجوی دروازه‌بان ایران موقعیت تک به تک بازیکن ازبکستان را گرفت و مانع از باز شدن مجدد دروازه‌اش شد. 

ایران در دقیقه ۵۷ گل دوم را هم دریافت کرد و حساب کار دو بر صفر شد. شوت نگین زندی در وقت‌های تلف‌شده این دیدار  و  در حالی که دروازه‌بان ازبکستان از دروازه خود خارج شده بود، به دیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد. در نهایت مسابقه با پیروزی دو بر صفر ازبکستان تمام شد. 

زهرا خواجوی، ملیکا متولی، غزاله بنی طالبی، زهرا سربالی، افسانه چتر نور، شبنم بهشت، سمانه چهکندی، بهناز طاهر خانی، ملیکا محمدی، فاطمه عادلی و گلنوش خسروی ترکیب اولیه تیم ایران در این دیدار بود.   

ملی‌پوشان ایران روز پنجشنبه چهارم شهریورماه ۱۴۰۰ دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل ازبکستان را برگزار می‌کنند.

شاگردان مریم ایراندوست روز سی ام شهریور و سوم مهرماه ۱۴۰۰ در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به ترتیب مقابل بنگلادش و اردن به میدان خواهند رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =