• ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر: 17743
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار در اولین روز معاملاتی هفته جاری با ۱.۱۲ درصد رشد تا این لحظه از روند معاملاتی بازار سرمایه از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد عبور کرده و به یک میلیون و ۵۱۶ هزار واحد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس تا لحظه تنظیم این گزارش با رشد ۱۶ هزار و ۷۹۴ واحدی به یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۷۱۷ واحد رسیده است که رشد ۱.۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

شاخص کل هم وزن که تاثیر شرکت های بورس را بدون در نظر گرفتن اندازه شرکت حساب می کند تاکنون ۷۸۰۸ واحد رشد کرده و به ۴۳۶ هزار و ۱۲۶ واحد رسیده است. با این رشد بازار بورس، ارزش این بازار با معامله ۹۹۳۸ میلیارد سهم (۷۵ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال) به ۶۰ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال رسیده است.

در این میان نماداهی نوری، شتران، خودرو، شپدیس، شستا، اخابر و شپنا بیشترین تاثیر را بر بازار بورس ثبت کرده اند.

نمادهای سپید، شستا، شپنا، فملی، برکت، فولاد و شتران هم بیشترین تراکنش بازار بورس را به خود اختصاص داده‌اند.

رشد یک درصدی شاخص کل بورس در اولین روز معاملات هفته جاری

در بازار فرابورس روند صعودی است. شاخص کل فرابورس تا این لحظه با افزایش ۲۹۳ واحدی به ۲۱ هزار و ۸۵۱ واحد رسیده است که نمادهای آریا، زاگرس، مارون، صبا، وسپهر، شگویا و کگهر به ترتیب بیشترین تاثیر را بر این بازار به ثبت رسانده‌اند.

در فرابورس هم نمادهای وهامون، دی، مدیریت، لطیف، گدنا، شاروم و کتوکا بیشترین تراکنش بازار فرابورس را به خود اختصاص داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =