• ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
  • کد خبر: 17694
  • readingTime: ۱ دقیقه
کاروان ورزشی پارالمپیک ایران

اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک ایران به شهر توکیو ژاپن رسیدند.

به گزارش ایراسین، اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با عنوان سردار دل‌ها با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و متشکل از ۷۴ ورزشکار و همراه در رشته‌های والیبال نشسته، بستکتبال با ویلچر، وزنه برداری، دوومیدانی، تیروکمان و کادر اجرایی امروز وارد فرودگاه ناریتا در توکیو شده و مورد استقبال مرتضی رحمانی موحد سفیر و کارکنان سفارت کشورمان در ژاپن قرارگرفتند.

کاروان ورزشی کشورمان متشکل از ۱۲۹ نفر شامل ۶۲ ورزشکار در رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پارا وزنه برداری، پارا دوچرخه سواری، پارا تکواندو، پارا دوومیدانی، پاراجودو، پارا تیراندازی با کمان، پارا تیراندازی و پارا کانو در این دوره از بازی‌ها همراه با دیگر ورزشکاران نود کشور جهان رقابت خواهند نمود.

دیگر کاروان ورزشی پارالمپیک کشورمان در روزهای آتی تا چهارم شهریورماه وارد توکیو شده و خود را برای مسابقات این دوره از بازی‌ها آماده می‌نمایند.

شانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک از تاریخ دوم لغایت چهاردهم شهریورماه جاری، تحت تدابیر شدید دستورالعمل‌های مقابله با کرونا و با اجرای مراسم افتتاحیه بدون تماشاگر در تاریخ سه شنبه دوم شهریورماه در توکیو برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =