شهداد مرتجی

سرمربی تیم سپاهان نوین اصفهان گفت: از عملکرد همه بازیکنانم در مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون راضی هستم.

به گزارش ایراسین، سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان کشور روز گذشته با دیدار افتتاحیه بین تیم های سپاهان نوین اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون  آغاز شد که در این دیدار تیم تازه وارد سپاهان نوین مقابل نماینده کازرون قهرمان فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت اما با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب شد.

شهداد مرتجی سرمربی تیم سپاهان نوین اصفهان پیرامون این دیدار اظهار داشت: به نماینده کازرون بابت پیروزی تبریک و به بچه های تیم خودم هم خسته نباشید می گویم، بازیکنان هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اهدافی که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دارد، روی بازیکنان جوان و امید سرمایه گذاری کردیم که این جوانان در دیدار نخست خوب بازی کردند و از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم.

شهداد مرتجی با اشاره به غیبت چند بازیکن تیمش مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: در دیدار نخست چهار بازیکن را به دلیل آسیب دیدگی و محرومیت در اختیار نداشتیم و این امر باعث شد روی نیمکت دچار مشکل بشویم.

سرمربی تیم سپاهان نوین اصفهان در پایان تاکید کرد: به طور حتم روز به روز بهتر خواهیم شد و در بازی های آینده این شکست را جبران خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =