ورق گرم

عملکرد واحدهای فولادسازی کشور در زمینه تولید محصول فولادی در بهار ۱۴۰۰ مشخص شد و بر اساس آن بالاترین رقم تولید برای ورق گرم به میزان یک میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۴ تن بوده که ۱۰۰ درصد آن توسط گروه فولاد مبارکه به تولید رسیده است.

به گزارش ایراسین، شرکت جهان فولاد سیرجان در بهار امسال توانسته است میلگرد به مقدار ۵۹ هزار و ۹۰۵ تن تولید کند.

شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در سبد محصولات فولادی خود توانسته است تولید تیرآهن به میزان ۱۹۲ هزار و ۸۰۵ تن، میلگرد ۱۲۳ هزار و ۵۶۸ تن، کلاف ۵۲ هزار و ۵۸۵ تن، شمش کالایی ۱۸۰ هزار و ۱۵۸ تن، ریل به میزان ۱۳ هزار و ۶۸۰ تن و سایر محصولات فولادی را به مقدار ۳ هزار و ۷۶۲ تن به ثبت برساند.

شرکت فولاد آذربایجان در مدت یاد شده، میلگرد به مقدار ۱۰۵ هزار و ۱۸ تن تولید کرده است.

شرکت فولاد اکسین نیز در ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ ورق عریض به میزان ۲۲۶ هزار و ۱۷۱ تن به تولید رسانده است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در سبد محصولات فولادی خود تولید تسمه و کلاف آلیاژی-مهندسی به مقدار ۹ هزار و ۱۸۸ تن، چهارگوش و سایر آلیاژی-مهندسی ۱۶ هزار و ۸۵۲ تن و میلگرد آلیاژی-مهندسی به میزان ۷۳ هزار و ۷۱۵ تن را ثبت کرده است.

شرکت فولاد بناب با وجود داشتن ۳ محصول در سبد تولیدی خود تنها از تولید میلگرد به مقدار ۱۴۴ هزار و ۴۴۰ تن خبر داده و تولید در زمینه تیرآهن و سایر محصولات دیده نمی‌شود.

شرکت فولاد خراسان و فولاد امیرکبیر نیز به ترتیب ۱۵۵ هزار و ۹۲۹ تن و ۲۲۶ هزار و ۹۴۷ تن میلگرد را در ۳ ماهه اول امسال به تولید رسانده اند.

گروه فولاد مبارکه نیز توانسته است در زمینه تولید ورق گرم و سرد رقم‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. به این شکل که فولاد سبا ۲۵۲ هزار و ۸۶۶ تن ورق گرم را در کارنامه خود به ثبت رسانده و شرکت فولاد مبارکه نیز با تولید یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۱۸۸ تن ورق گرم و ورق سرد به مقدار ۴۰۷ هزار و ۲۲۹ تن بهار ۱۴۰۰ را به پایان رسانده است. در مجموع ورق گرم تولیدی توسط این گروه به میزان یک میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۴ تن بوده است.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز طی مدت یادشده توانسته است در سبد محصولات خود تولید تیرآهن به میزان ۱۲ هزار و ۷۱۸ تن، میلگرد ۵۴ هزار و ۱۴۱تن، کلاف ۱۳هزار و ۵۵۷ تن و لوله به میزان ۳ هزار و ۵۸ تن را تولید کند.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز تولید ورق گالوانیزه به مقدار ۷۲ هزار و ۶۸۷ تن را در بهار ۱۴۰۰ به ثبت رسانده است.

در مجموع می‌توان گفت: بیشترین محصول فولادی تولید شده در ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ ورق گرم به مقدار یک میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۴ تن بوده که ۱۰۰ درصد آن توسط گروه فولاد مبارکه به تولید رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =