• ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
  • کد خبر: 17436
  • readingTime: ۱ دقیقه
حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی‌گیر ارزنده مازندرانی که در مسابقات المپیک توکیو در رشته کشتی آزاد مدال نقره را از آن خود کرد، عصر پنجشنبه در بدو ورد به زادگاهش، جویبار مورد استقبال پرشور و خودرویی مردم این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، آیین استقبال از این ورزشکار با حضور شماری از مسئولان، ورزش دوستان و اعضای خانواده اش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار و پلنگ مازندران در میان استقبال‌ خودرویی، موتوری و پیاده دوستدارانش وارد جویبار شد.

استقبال کنندگان با سردادن شعارهای « پهلوان خداقوت و دست مریزاد »، « پهلوان خوش آمدی »، « یزدانی باغیرت » و « یزدانی خوش آمدی » مراتب سپاس خود را نسبت به افتخار آفرینی پهلوان یزدانی ابزاز داشتند.

پخش سرودهای حماسی و آیینی و تقدیم دسته گل و شاخه گل به پهلوان یزدانی در مسیر رسیدن به خانه پدری از جلوه های ویژه مراسم استقبال از نائب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود.

مردم و مسئولان جویبار هم در ورودی شهر با نصب بنر ، کسب مقام نائب قهرمانی و مدال نقره را به پهلوان یزدانی تبریک گفتند.

حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مبارزه فینال این وزن در بازی های المپیک توکیو که ۱۴ مرداد ماه امسال برگزار شد، با شکست برابر «دیوید تیلور» آمریکایی صاحب مدال نقره شد.

این کشتی گیر بااخلاق مازندرانی پس از شکست مقابل حریف آمریکایی که برای بسیاری از کارشناسان غیرمنتظره بود ، با نشان دادن اخلاق پهلوانی گفت : مدال طلا از دستم افتاد و در یک لحظه او (تیلور) گرفت و نوش جانش؛ مبارکش باشد.

یزدانی پیش از این در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه و پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۷ پاریس نیز مقابل این حریف قدرتمند آمریکایی مغلوب شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =