هم اندیشی دوره ای فولاد مبارکه با اصحاب محترم رسانه

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان از برنامه های روزخبرنگار خبر داد.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، مدیر خانه مطبوعات استان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز خبرنگار، برنامه‌ریزی‌های لازم شکل گرفت تا ویژه برنامه‌های بزرگداشت مقام خبرنگار به صورت ویژه برگزار شود.
منصور گلناری ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مشکلات موجود، تلاش می‌شود ویژه برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار شود تا بتوان شرایط مناسبی برای برگزاری برنامه‌ها ایجاد کرد.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن روز خبرنگار و با مصوبه هیأت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، ویژه برنامه‌های بزرگداشت مقام خبرنگار بدین شرح است: دوشنبه ۱۱ مردادماه: روز پیشکسوتان خبر؛ سه‌شنبه ۱۲ مردادماه: روز توزیع‌کنندگان؛ چهارشنبه ۱۳ مردادماه: روز نخبگان خبر؛ پنجشنبه ۱۴ مردادماه: روز خبرنگاران شهید، جانباز و ایثارگر؛ جمعه ۱۵ مردادماه: روز خانواده خبرنگاران؛ شنبه ۱۶ مردادماه: روز عکاسان خبری، طراحان و ویراستاران؛ یکشنبه ۱۷ مرداد: برگزاری مراسم روز خبرنگار.
مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان تصریح کرد: برای تقدیر از منتخبان هر بخش ملاک‌های مختلفی در نظر گرفته شده و موارد در جلسات هیات مدیره به طور دقیق بررسی شد تا این ویژه برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود.
وی گفت: هیات مدیره خانه مطبوعات از زمان استقرار، تمام تلاش خود را انجام داده تا به بهترین شکل در راستای خدمت به اعضا قدم بردارد، جلسات هیات مدیره به صورت منظم در حال برگزاری است و نتایج آن در حال پیگیری است تا بتوان اقدامات موثری انجام داد.
گلناری تاکید کرد: در طول چند ماه اخیر، جلسات و رایزنی‌های مختلفی توسط هیات مدیره خانه با سازمان‌ها و ادارت مختلف انجام شده تا بتوان شرایط مناسبی برای ارتقا جایگاه رسانه‌ها در سطح استان و کشور فراهم کرد.
وی افزود: خبرنگاران، از زحمت‌کش‌ترین اقشارجامعه هستند که شبانه روز در تلاشند تا زمینه آگاه‌سازی جامعه را به نحو احسن انجام دهند، در ایام کرونا این خبرنگاران هستند که با جان‌فشانی تلاش دارند به وظایف خطیر خود عمل کنند و شایسته است زحمات خبرنگاران برای جامعه بازگو شود تا همه در جریان فعالیت‌های جامعه بزرگ رسانه و سختی شغل آنها قرار گیرند و روز خبرنگار بهانه‌ای به همین منظور است.
وی در پایان گفت: در تلاش هستیم در سال جاری جشنواره مطبوعات استان نیزبرگزار شود، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و در حال هماهنگی‌های لازم برای انتشار فراخوان و آغاز رسمی فعالیت جشنواره هستیم که اطلاعات تکمیلی در این خصوص در زمان مناسب توسط روابط عمومی خانه مطبوعات اطلاع‌رسانی خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =