• ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر: 17091
  • readingTime: ۱ دقیقه
منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: صبح امروز، زلزله ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر منطقه وزوان در شهرستان شاهین شهر و میمه را لرزاند که خسارتی به همراه نداشت.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: صبح امروز، زلزله ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر منطقه وزوان در شهرستان شاهین شهر و میمه را لرزاند که خسارتی به همراه نداشت.

وی افزود: این زلزله به بزرگی ۳.۱ ریشتر ساعت ۹ و ۱۲ دقیقه امروز به وقوع پیوست و نیز ساعت ۱۲و ۱۴ دقیقه امروز هم زلزله ای به بزرگی ۲.۶ رخ داد که بررسی های به عمل آمده خساراتی به همراه نداشت.

وی در ادامه به گرم شدن هوا در هفته جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری تاکنون ۲۸ مورد حادثه غرق شدگی در سدها، رودخانه ها، کانال و استخرهای کشاورزی رخ داده است که جمعا ۱۷نفر جان خود را از دست داده اند. در مورد اخیر جوان ۳۰ ساله ای به دلیل حادثه خفگی در مخزن آب انبار روستای سلطان نصیر در بخش مرکزی نایین فوت شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به افزایش دما توصیه می شود افراد از شنا در منابع آبی استان اصفهان و به ویژه استخرهای کشاورزی اجتناب کنند.  با توجه به خاصیت لغزندگی ژئوممبران در استخرهای کشاورزی، امکان نجات از این استخرها به سختی است.

شیشه فروش اشاره به ضرورت فنس کشی و نصب تابلوهای هشدار دهنده در اطراف استخرهای کشاورزی یادآوری کرد: طبق طرح حفاظتی در ساخت هر استخر، فنس کشی، نصب تابلوهای هشدار دهنده در هر چهار سمت، ایجاد جان پناه در کناره و نصب نردبان‌های شناور دایم در استخر بخشی از اقدامات قابل توجه است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =