• ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
  • کد خبر: 17082
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما شرایط خوبی داشته و فکر می کنم بازی جذاب و سنگینی را مقابل استقلال شاهد باشیم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در هفته پایانی لیگ برتر ایران اظهار داشت: فردا بازی پایانی و سرنوشت‌سازی است، شانس ما نسبت به پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کمتر است ولی دلم می‌خواست فولاد مبارکه سپاهان هفته به هفته بازی خودش را انجام دهد.

وی با بیان اینکه سالی که گذشت تجربه خوبی برایم بود، افزود: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. روزهایی که با آرامش بیشتر توانستم مسائل سپاهان را اداره کنم ولی در کل برای بازی فردا، با استقلالی بازی داریم که با مجیدی کیفیت بهتری دارد، آنها از نظر هجومی خیلی خوب هستند و نتایج خیلی خوبی کسب نموده اند.

محرم نویدکیا ادامه داد: حریف فردا ما  تیم خیلی خوبی است و از زمان حضور فرهاد مجیدی گل های زیادی به ثمر رسانده اند. در خیلی از بازی ها چه در خانه و چه در بیرون از خانه پیروز شدند. این نشان می دهد به کیفیت فوق العاده ای رسیده اند و می دانند در زمین دنبال چه هستند. تیم ما هم تا الان شرایط خوبی داشته و فکر می کنم بازی جذاب و سنگینی باشد. امیدوارم هر تیمی شرایط بهتری داشت به سه امتیاز برسد.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شانس قهرمانی تیمش گفت: سرنوشت قهرمانی در دست ما نیست، تجربه خیلی خوبی برای آینده بود که اگر کارم را ادامه دادم با دقت بیشتری برنامه ریزی کنم و شرایطی فراهم کنم که کار به روزهای آخر نکشد. قطعا شانس قهرمانی پرسپولیس دست خودش است. شرایط ما نسبت به آن ها کمی پایین تر است ولی ما کارمان را ادامه می دهیم.

وی در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان تیمش بیان داشت: با اغلب بچه ها صحبت کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. خیلی به تغییرات زیاد اعتقادی ندارم. با مسئولان باشگاه صحبت کردم که تا جایی که می شود شاکله تیم را حفظ کنیم. احتمالا دو سه بازیکن ما به اروپا می روند. هرکدام که ماندند خیلی خوشحال می شوم اگر نه، نفرات جایگزین انتخاب می کنیم.

محرم نویدکیا با بیان اینکه امیدوارم سازمان لیگ به ما برنامه بدهد، افزود: من نمی دانم باید چند روز به بچه های تیم استراحت بدهم و چند روز دیگر باید تمریناتمان را شروع کنیم، این مهمترین دغدغه من است. برایم مهم نیست که مسابقات چند روز یکبار برگزار می شوند. اگر برنامه داشته باشم با خیال راحت تر برای تیمم و آینده برنامه ریزی کنم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان با اشاره به هواداران خونگرم سپاهان گفت: هواداران در این یک دو سال در استادیوم ها نبودند و این شرایط واقعا سخت است. می دانم هواداران سپاهان روزهای سختی را گذرانده اند.آنها در خانه و پای تلویزیون استرس بیشتری داشتند. می دانم خیلی از من حمایت کردند و خوشحالم تا جایی که در توانم بود تیم را به بهترین نحو با کمک همکاران اداره کردم و در این کار تا حدودی موفق بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =