اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و پیک پنجم نسبت به موج های قبلی بی سابقه است و در شبانه روز گذشته هزار و ۹۱۳ مورد جدید کرونا در اصفهان شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وضعیت ناگوار و عدم تفاوت مردم در موج اخیر کرونا اظهار نگرانی کرد و گفت: موج پنجم کماکان با شیب صعودی تعداد بستری ها و موارد جدید را به سیستم درمانی اضافه می کند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از چهار هزار و ۸۳۳ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۹۱۳ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۹۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۲۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار  و ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۱۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۲بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۱۸  مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

پیک پنجم کرونا در اصفهان بی سابقه است/شناسایی ۱۹۱۳ مورد جدید کرونا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =