استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر ایران با دو گل از سد ساپا تهران گذشت.

به گزارش ایراسین، در اولین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال تهران و سایپا تهران روز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰ در استادیوم پاس قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان

در نیمه نخست شاگردان فرهاد مجیدی برتری محسوسی نسبت به سایپا داشتند و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه کوروش ملکی داشتند اما موفق نشدند به گل برتری برسند تا این بازی در این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

در نیمه دوم استقلال برای رسیدن به گل اول دست به آب و آتش زد و در این نیمه دو گل توسط ارسلان مطهری به ثمر رساند و حتی یک بار دیرک عمودی دروازه سایپا را لرزاند.

استقلال این بازی را دو بر صفر برنده شد و به امتیاز ۵۰ رسید تا سهمیه لیگ قهرمانان را در فصل آینده کسب کند و سایپا با این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند تا در رده پانزدهم برای عدم سقوط بجنگد.

ترکیب سایپا: کوروش ملکی، کمال نیک‌خوی، رضا علیاری، امیرحسین حسین‌زاده (۶۵- مهرداد عبدی)، مجید علیاری (۸۴- حسین مالکی)، حسین ماهینی، مهردادحیدری (۶۰- رضا جعفری)، سینا مریدی، لطفی، صادق بارانی (۸۴- محسن مسلمان)، روح الله سیف اللهی (۶۵- امیر علی صادقی)    سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی (۷۳- محمد دانشگر)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی (۷۳- مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قایدی (۹۰- شیخ دیاباته)، آرمان رمضانی (۷۳- ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی (۶۶- سیداحمد موسوی) و آرش رضاوند        سرمربی: فرهاد مجیدی

تیم داوری: مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان و جعفر مهاجر/ داور چهارم: ناصر جنگی

کارت زرد: کمال الدین نیک خوی (۴۵) و رضا علیاری (۵۴)  از سایپا

دقایق حساس:

دقیقه ۵: ارسال کرنر  مهدی قایدی به روی دروازه با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: درون محوطه جریمه سبحان خاقانی درون محوطه جریمه سایپا با مدافع سایپا  برخورد کرد و روی زمین افتاد ولی داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۲: ارسال کرنر صادق بارانی به روی دروازه استقلال در محوطه ۶ قدم به سینا مریدی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: ضربه پای چپ آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: ارسال مهدی قایدی به روی دروازه و ضربه سر آرمان رمضانی را ملکی مهار کرد.

دقیقه ۵۳: در ضد حمله سایپایی ها و یک موقعیت تک به تک برای این تیم به دست آمد که حسینی با خروجی به موقع توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۷: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه مهدی قایدی با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ارسال قایدی به روی دروازه به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر توپ را در اختیار فرشید اسماعیلی قرار دارد که قیچی برگردان هافبک استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه در میانه های راه به پای مهدی قایدی برخورد کرد و توپ پس از اصابت به دیرک دروازه، با بدشانسی وارد دروازه نشد.

*گل اول استقلال دقیقه ۸۰ توسط  ارسلان مطهری: مهدی قایدی پس از نفوذ به درون محوطه جریمه با خطای مهرداد عبدی و حسین ماهینی متوقف شد و داور اعلام پنالتی کرد. ارسلان مطهری پشت توپ قرار گرفت و برخلاف حرکت ملکی، توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۸۶:  شوت مهدی قایدی را کوروش ملکی سنگربان سایپا به کرنر فرستاد.

*گل دوم استقلال دقیقه ۸۷ توسط  ارسلان مطهری: ارسلان مطهری پاس محمد دانشگر را با شلیکی محکم و دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سایپا را باز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =