آتش نشانی اطفا حریق ایمنی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع دو تصادف شدید در شهر اصفهان خبر داد و گفت: روباهی که به زمین بازی در پارک آبشار رفته بود توسط اکیپ امداد آتش نشانی کلانشهر اصفهان نجات یافت.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تصادف منجر به فوت در اتوبان شهید کشوری اظهار کرد: حدود ساعت ۱۱و ۱۵ دقیقه در اتوبان شهید کشور برخورد یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین خانم ۲۲ ساله منجر به فوت یک نفر شد. 

وی گفت: تصادف شدید دیگری در اتوبان معلم، پل خورزوق (جاده تهران) رخ داد که خوشبختانه فوتی نداشت.

نجات قلاده روباه در پارک آبشار 

وی در ادامه افزود: صبح امروز هم طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، از ورود یک قلاده روباه داخلی محیط بازی پارک آبشار گزارش شد که آتش نشانان از ایستگاه شماره ۵ به محل حادثه اعزام شدند و پس از رهاسازی از داخل تور زمین های ورزشی، روباه را نجات دادند.

سقوط درخت بر روی خودرو و موتورسیکلت

سخنگوی آتش نشانی اصفهان به حادثه دیگری در اصفهان اشاره کرد و خبر داد: یک مورد سقوط درخت بر روی خودرو و موتورسیکلت در حال عبور واقع در خیایان کاوه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه اعزام و رفع خطر شد.

وی اضافه کرد: در زمان وقوع این حادثه خودرو خالی از سرنشین بود ولی متاسفانه با سقوط درخت یک دستگاه موتورسیکلت در حال عبور با این درخت برخورد کرد و دچار مصدومتی شد که تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

سخنگوی آتش نشانی اصفهان تصریح کرد: به راکبین موتورسیکلت توصیه می شود حتما و الزاما طبق قانون راهنمایی و رانندگی هنگام استفاده از موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =